~ Yayasan tunku Azizah (TAFF) ~

>> Thursday, April 30, 2009




Pernah tak uolls dgr 'Yayasan Tunku Azizah Fertiliti Foundation @ TAFF...... rasanya kalau sebut TAFF mesti semua dah tahu kan... yayasan ni dah byk membantu ibu-ibu yang agak sukar untuk menimang cahaya mata... so saya adalah salah seorang yang cuba gak memohon.... dan hari ini saya telah pun menerima parcel dari TAFF. Didalam parcel ini mempunyai borang permohonan yang perlu saya isi dan patuhi sebelum memohon... harap-harap permohonan saya ini akan berjaya kerana dari apa yg saya tahu masih ramai lagi yang masih 'Q' ....

So doakan saya ya.....

17 comments:

ArELeEz April 30, 2009 at 12:58 PM  

gud luck & may gud news appear! ;)

mimielola April 30, 2009 at 1:00 PM  

Pernah dgr.
Semoga berjaya!

ppb_ppkp April 30, 2009 at 1:39 PM  

akak..imah pon baru nak apply... mcm mana mula2 ek

Mrs LVoe April 30, 2009 at 1:40 PM  

all the best dear

:. aYu .: April 30, 2009 at 2:10 PM  

all da best kak..
cayok2..

eyfagroove April 30, 2009 at 2:41 PM  

gud luck ye kak!! sayer doa2kn agak berjaye dpt...amin!!

Ma'am_Chelsea April 30, 2009 at 2:55 PM  

Yup..

Lynn pun penah dgr...

Mulia sungguh atinya....

Tuhan saje yg dpt membalas...

Moga berjaya yer sis...

Kwn2 kat cni akan sentiasa doakan utk akak ;)

RaFFLeSiA MeRaH April 30, 2009 at 3:10 PM  

moga berjaya usaha ko kali ni...amin.....

@}--niEra-- April 30, 2009 at 3:58 PM  

sy tk pernah dengar..lgpun sy tk kawen lg..ape pun usaha akak,good luck tau..ramai yg mendoakan akak..sabar tu ader faedahnya...semoga suatu hari nanti akak akan dpt zuriat sendiri...

ez April 30, 2009 at 4:10 PM  

sy pernah dengar..moga berjaya akak..sy tumpang eppy..rasenya smlm sy ada nmpak akak..akak psm ye?eheheh

Zanna_MamaBatrice April 30, 2009 at 4:18 PM  

salam
pernah dengar about taff nie...tp zana tak tahu nak dptkan borangnyer camner..
mcm mana u amik borangnyer yerk

atty's April 30, 2009 at 4:24 PM  

gud luck ...kty doakan semoga berjaya..

Delimasari April 30, 2009 at 4:33 PM  

ade dengar - semoga berjaya.

SyaNa April 30, 2009 at 5:26 PM  

aku harap ko berjaya...
selamat ye yang...

nizza-abira April 30, 2009 at 9:15 PM  

pernah dengar kak!
gud luck ye...
sy doakan agar awk & suami akan berjaya...amin!!!

Izan May 1, 2009 at 6:24 AM  

selamat mencuba...

ima shhs May 1, 2009 at 7:06 AM  

Terlalu familiar dgn TAFF nih...

semoga akak berjaya...amin ya al awwal....