~ Sarapan Tanpa En Hubby Disisi ~

>> Sunday, April 12, 2009



Aaaaaarrrrrrrrggggggggghhhhhhhh.... kuat tak jeritan aku... dgr tak?... nak tahu nape?.. sebab aku boring aarrr... kena sarapan sorang-sorang.. selalu kan uolll.. hujung minggu mcm ni aku dah start keter dah gi cari nasi lemak sotong kesukaan En Hubby... suke bebeno dia ngan nasi lemak sotong tu... aku pun sama... best giloss...superbbb beb... so nampaknya makan biskut jelah aku ekkkk...

10 comments:

ppb_ppkp April 12, 2009 at 9:45 AM  

salam..alahai...ciannya akak..
xpe kak..sabar ek...
imah pon abru sudah bekpes...buat nasi lemak je...

ppb_ppkp April 12, 2009 at 9:45 AM  

akak..pi amik award kaat rumah imah ek

ima shhs April 12, 2009 at 10:39 AM  

"As sobri minal iman..."

noniey alias April 12, 2009 at 12:16 PM  

alhamdulillah rezeki di pagi hari. hehhee.. tapi kalau aku dah sedih dah. huhuhuhu

Izan April 12, 2009 at 3:35 PM  

kalau selalu hubby akak tak de kat rumah alamatnya akak mmg kurus la... makan maggie sarapan biskut... =)

JIVEBUMZ April 12, 2009 at 5:22 PM  

sabar eh nanti hubby balik la tu leh g beli nasik lemak sotong sesama...hihi

leadleedeea April 12, 2009 at 6:04 PM  

ala ciannye..konpom kurus pasni hehehe...

Oasis April 12, 2009 at 8:18 PM  

Salam perkenalan. Kim salam kat Hubby kamu yer. Suka tengok org tgh bahagia

Erin Rashid April 13, 2009 at 4:48 AM  

ala ciannyer..
takper2..
berjauhan sbntr menambahkan kerinduan
lbh mengeratkan hubungan..

LoVEaQshA April 13, 2009 at 7:37 AM  

akak smla kita mkn biskut iko tue..
tp zura suka kaler merah..
ala sesame street gitu..wakaka..
tp xdala smp nk jd camtue..
nmpk cam weird jer plak..