~ Di malukan ~

>> Wednesday, April 29, 2009

Kejadian ni berlaku semalam... seperti biasa waktu balik saya harus naik LRT.. sebab cian kat En Hubby kejang kaki nempuh kesesakkan jalan raya........... so saya beralah naik LRT sampai ke opis En Hubby kat Stesen Pudu. Selalunya sebelum saya sampai En hubby dah sampai nunggu saya.. atau pun kalau dia lambat saya akan naik dulu kat opis dia main tenet sementara dia siapkan kejer.... tapi semalam kan mood saya tak berapa nak elok so saya sampai kat LRt saya gi kat 7 eleven .. niat dihati nak baca majalah-majalah popular tanah air kan... sebelum ni kalau saya malas nak gi opis En hubby saya tumpang baca they all tak kisah pun... boleh plak semalam ada minah baru agaknya boleh melaserkan saya....


nilah muka minah tu... tu yg baju merah tu... tak pernah nampak muka dia pun ... padahal tempat ni hari-hari saya lalu lalang...... uolllss nak tahu dia laserkan saya apa?dia kata apa tau...

" kak sini bukan tempat baca... kalau nak baca gi library..." boleh gitu....

kalau dia ckp berbudi bahasa sikit saya tak marah... ni ayat sebegitu rupa menyirap darah saya...

saya pun apa lagi.. bahasakan juga... nak tahu saya ckp apa...

" amboi takleh ke guna bahasa yg sedap sikit dik oiii... nilah orang m*****..... baru jadi sale girls dah berlagak... nak kayakan **** plak...... ( lepas tu saya terus blah...)



kat depan 7 eleven ni ada satu kedai cam tu gak news plus ke namanya .. lupa saya... orang pakistan ke bangla pekerjanya... lagi bagus budi bahasanya dari orang m***** ni....setakat nak baca sampai esok pun dia tak marah.. janji tak rosak katanya...

memang lepas ni tak ingin aku beli apa-apa kat ko lagi... bankrup lah ko nanti.... biar padan ko kena cari kejer lain... geram tul .....

12 comments:

RaFFLeSiA MeRaH April 29, 2009 at 7:49 AM  

huhuhu...dia silap org duk melaser ko yerk...dia ingat ko x berani nak lawan dia balik...muehehehe, sukerrr aku ko jwb mcm tuuu na.....sokong sokong....

Unknown April 29, 2009 at 7:52 AM  

wahhhhh braninye dia menjawab tp kalo ena pun sound jugak..
pehal? dia ingat kiter ni takde wit ke nak beli huh!

b4r1n4 April 29, 2009 at 8:18 AM  

kalau betul salah kia sekali pun apa salahnya tegur baik²..sejuk sikit hati bila orang berbudi bahasa, kan?

b4r1n4 April 29, 2009 at 8:18 AM  

kalau betul salah kita sekali pun apa salahnya tegur baik²..sejuk sikit hati bila orang berbudi bahasa, kan?

Ayu Zan April 29, 2009 at 8:43 AM  

em?
xpatut2..
kita penah merasai nya..
mmg rasa nakbagi penampo free je kat muka sales girl tu..
tp dat time budak skul lagi..
nak marah2 xbani..ehehe

~ Lady ell ~ April 29, 2009 at 9:37 AM  

bagus2 kak..kalau tk die tk sedar.die perasan bagus jer tu..konon2 nk jadik pekerja berdedikasi..podah cit!

weeda April 29, 2009 at 10:15 AM  

dia tak tengok iklan Budi bahasa budaya kita kott hehehe

leadleedeea April 29, 2009 at 10:44 AM  

ckp laa elok2..ni tak..ingt dia sorang je ade mulut agaknye..padan muka dia~!! da laa pkai baju merah~! (xde kena mengena..saje jek..hehe)

fildza's April 29, 2009 at 1:03 PM  

rasanya, kalau ada org jual insuran mulut sure kaya kan

SyaNa April 29, 2009 at 3:04 PM  

biadab nye dak tu..
konon hebat la jaga 7e tu..
nyampah org perasan bagus ni

Unknown April 29, 2009 at 4:28 PM  

salam,
apa la masalah salesgal anak2 bangsa kita ni.. tak pandai nak berbudi bhs melayan pelanggan..

Mama Eqalicha April 30, 2009 at 2:20 PM  

Aah...

Klau tegur cara yg bhemah, xde la kite panas tlinge...

Cyalah akak!!

Saspekkkkk woooooooo~~