~ Kad Mesra ~

>> Wednesday, April 29, 2009



Uolls ada tak kad mesra ni.. sapa ada kad mesra?.. sila angkat tangan... tinggi-tinggi ya... huhuhuhu.........kan apa uollss sebab nak citer ngan uolls saya dah ada kad mesra......punyalah seantero stesen saya tanya.. tapi kad ni laris macam pisang panas.. saya kalau boleh nak yg terus dapat kad tu.. tak maulah isi borang then kena tunggu kan... so kebetulan balik kejer semalam En Hubby isi minyak so awek pums tu tanya saya dah ada kad mesra ke lum? so saya dengan senang hatinya mengaku bahawa saya memang nak cari kad ni.. saya pun apa lagi... turun dari keter terus isi borang dan terus dapat kad ni.. satu untuk saya dan satu untuk En hubby... tamak kan... huhhuhuu.... so tertunailah jua hasrat saya untuk dapat kad ni...En hubby tanya saya nape sampai dua.... satu cukup katanya.... saya kata alah ... mana tahu menang 2 hadiah... satu untuk sayang.. satu untuk honey... wakakakkakakaka
( ayat mengarut )
mudah-mudahan dengan kad ini peluang saya untuk dapat keter BMW tercapai... huhuhuhhu...

14 comments:

mama tisya April 29, 2009 at 11:45 AM  

kad mesra br ni...yg lama akn lupus tklama lg..bila ntah nk redeem point b4 lupus...hehehehe

Delimasari April 29, 2009 at 12:22 PM  

kte pun udah ade kad mesra baru - nak menang kete juga
sama le ade 2 kad tp bukan tamak - budak petronas tu layan mesra pelanggan plak - layannnnnnn

RaFFLeSiA MeRaH April 29, 2009 at 12:54 PM  

aku masih lagi punyer kad mesra lame.....huhuhuhu....bila nak tukauuu....

cikceriacorner April 29, 2009 at 1:01 PM  

akak..org nye kad tertinggal kat petronas..sampai skrg x wat yg baru..coz yg lame da xjumpe..hhehe

b4r1n4 April 29, 2009 at 2:09 PM  

dah lama dah nak apply, pastu form tak submit² lagi..huhu

Diarihatiku1976 April 29, 2009 at 2:16 PM  

pergi cepat.. sebab sekarang.. kad ada terus kad petronas... salin je no kad mesra lama.... cepat sementara stok masih ada... sama-sama kita dapatkan BMW..huhuhu

leadleedeea April 29, 2009 at 4:08 PM  

pkai kad ni dpt bmw ke? fuhhhh hebat tuh...

~ Lady ell ~ April 29, 2009 at 5:00 PM  

ada dh mesra kasd ni..tp pesen lama..:(

amboi..tk agak2 akak nk menang bmw yer..:)

Fara_Adura April 29, 2009 at 8:00 PM  

Caiyok2..moga2 dapat bmw tuh nanti..leh sofea tompang jalan2..hehe

Yasmin Nabilah.. April 29, 2009 at 9:16 PM  

salam kak..thanks yek share maklumat tentang oxygen therapy kat ina..emm..ina masih lagi mencari maklumat lagi..apapun selamat berkenalan.. :)

noniey April 29, 2009 at 10:48 PM  

aku baru je buat tadi. terus pindah point ke kad baru. tapi aku buat satu je. rugi woo kalau buat 2. point jadi skit. huhuhu

Anonymous April 29, 2009 at 10:52 PM  

salam

hehe kite pon baru aje tukar...
tapi tak tau lah pe fungsi kad
ni plak

Joyah Sempoi April 30, 2009 at 2:25 AM  

ms kat msia mmg selalu pakai utk dapat point each time isi minyak dan masuk jugak pertandingan nak menang keta...tp dah baper kali season, takde rezeki lagik...kad tu skang tak taulah leh pakai lg ke tak...hehehe..

Izan April 30, 2009 at 6:13 AM  

kat sini plak tiap kali isi minyak every 10 euro akan dapat 1 sticker. kalau kumpul stiker byk2 akan dpt adiah. dulu rajin la kumpul skang cam mls jer adiah tak best arr...
adiah kete tu giller menarik. kalu dpt kete nak tumpang leh. hehehehheh