~ Shopping di Jusco ~

>> Monday, April 20, 2009


Shopping ke Jucso Taman Maluri... yeh..yeh..yehhh


Muka tak make up niat dihati nak gi breakfast je..


Act semalam ckp kat En Hubbby nak cari sandle untuk jalan-jalan dan kasut untuk kejer.. sebab yg ado tu tumitnya mcm dah haus plak... Kebetulan plak En Hubby nak cari stokin kejer.. so ada alasan kukuh nak ajak dia merewang kan...lepas je breakfast terus ajak dia gi Jusco Taman Maluri.. kat situ byk pilihan sikit.. so Jusco belum buka pintu lagi we all dah tercegat kat situ.. kiranya we olls tolong they all buka kunci pintu Jusco lah gamaknya... hikk.hikkk.hikkk

dan inilah hasilnya...


Stokin B.U.M untuk En Hubby, t-shirt untuk saya, sandle Crocodile untuk saya gak..alamak .... terlebih sudahhhh...


Close up sikit kasut saya ni... saya memang suka kasut jenama ni... lembut dan selesa


Rambang mata nak pilih.. ingatkan nak rembat kasut opis plak.. tapi bila memandangkan Jusco tak sale so padamkan niat ku itew...takpelah kasut opis nanti saya akan guna baucer SOGO yang saya dapat tempohari... jimat...jimat...jimat...

Muka budak kepuasan dapat barang yang diidamkan.. hihihi....

Opppppss tertinggal plak nak tunjukkan benda ni hahhh... t-shirt i ler.... FRIEND..... murah jokkk... caiiiyokkk......nanti dapat gaji kita shopping lagi ekkk...

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH April 20, 2009 at 11:04 AM  

waaaaa....shopping crocodile di tgh bulan ko yerkkkk.....manyak duit kooo...ihikkss.....

Atie.Rashid April 20, 2009 at 11:05 AM  

wahhhhhhhh...bestnye sopping2 malaysia....hehehhee

salam perkenalan

Mamamanja April 20, 2009 at 11:10 AM  

sakan shopping

saveme_zero April 21, 2009 at 9:13 AM  

wahh...sudah soping ke kak. JJ balakong 23hb kak..mari lah soping kat sini pulak..hahaha