~ PENGUMUMAN ~

>> Wednesday, April 15, 2009

Untuk Makluman semua saya baru jer buat satu lagi blog khas untuk member-member bloggers yang disayangi, diingati dan dikasihi....... Ceh wah.. ayat power ekk......
Kat situ saya ada letak link korang . Sila check sama ada link korang ada tak kat situ. Kalau tak ada sila tinggalkan message ya... manalah tahu... kot-kot saya ter'missed' ke kan......

Kepada sesapa yang nak exchange link pun sila tinggalkan message anda. Nanti saya singgah blog korang lak ekkk...

http://listbloggers.blogspot.com

7 comments:

m@m@yAyA April 15, 2009 at 6:30 PM  

Akak xda pn blog zura dlm list akak????
huhu xpela recicir kut

cikceriacorner April 15, 2009 at 6:39 PM  

akak..sy ada..tq kak..heheh..terharunye..

FirZie83 April 15, 2009 at 8:53 PM  

hai kak...kalo sudi add la saya ek :) http://aziefirdaus83.blogspot.com/

Izan April 16, 2009 at 1:47 AM  

aik cam kenai jer ayat tu. hehehehe

link saya ada, thanks !!!

Erin Rashid April 16, 2009 at 4:32 AM  

ina, saya dh tekan button 'follow' ina. jgn lupe 'follow' saya jugak ok.. oh, ye saya dh add akak.. link saya pon ada..tq!

Ibuhani April 16, 2009 at 9:18 AM  

ade....tq

Delimasari April 17, 2009 at 9:51 AM  

cantik blog - add juga wehhhhhh