Kain Pasang

>> Wednesday, April 1, 2009


Semalam masa kemas -kemas almari jumpa kain ni.. rasanya mcm dah lama beli.. la ni baru perasan ada lagi yg lum ditempah.. hikk..hikk.hikk

Tgk kain ni terus terfikir raya tahun ni konsep kaler apa ekk.. tanya En Hubby dia boleh jawap apa tau.. kaler hitamlah Honey..
boleh gitu?
tak sesuai.. mcm nak amik pingat plak...

lantaklahhh.. yang penting setiap kali raya saya akan beli warna pelangi.. semua jenis warna ada... wakakakkakaka

senang uolls En Hubby ckp je kaler apa semua saya ada.... Bukan apa.. kalau nak tunggu dia alamat tak berkonseplah saya.. maklumlah saya ni nak tempah lagikan.. sedangkan dia senang beli dah siap je kan..
So tak salahkan kalau saya habiskan duit dia untuk beli warna pelangi tuuuuu
ngeh..ngeh...ngeh...

10 comments:

RaFFLeSiA MeRaH April 1, 2009 at 8:12 AM  

waaahhhh....byk sungguh baju raya ko tahun ni yer, smpai raya ke 6 ke 7 x abih pakai lagi...hiksss....

mama_Lieya April 1, 2009 at 8:37 AM  

mak ai..banyak nyer tu..
emm hehe stok mama pun cenggitew ler..
asik beli kain..
konon nak jahit sendiri..
tp tu ler..asik tangguh jer..

last2 nengok gaya kena cr tailor gak kot..
hehe

noniey alias April 1, 2009 at 9:21 AM  

aku plak setiap tahun MIL mesti bagi baju kurung 2 pasang. kaler plak, ikut suka dorang. jadi, aku mesti beli lagi sepasang yang mesti sepadan dgn laki aku.

cumanya, bagi aku memang susah giler nak cari kain yang match tuk baju kurung n baju melayu kan...

SyaNa April 1, 2009 at 9:41 AM  

skrg ni pn aku da kobar2 tempah baju..tp bukan utk raya..utk pakai gi keje..sbb yg ade tu mcm da selalu pakai..kang bos pn cam :p

HappyIrfa April 1, 2009 at 9:58 AM  

salam..
wah awalnya nak tempah baju raya.
bersemangat tuh

Mamamanja April 1, 2009 at 10:05 AM  

amboiii.. pose pun lom dah pk nak raya erk??? :p

Faizah_Haris April 1, 2009 at 2:12 PM  

adoii..saya tak terpiki lagi bj raya thn nie..hihihi

Deqna April 1, 2009 at 4:02 PM  

isy camnelah leh terlupa nak hantar nie.. ni mesti kes beli byk2 sekali. kalau saya lah tak sempat nak terlupa hantar pun sbb beli jer mesti trs hantar taylor pastu tak sabar2 nak siap terus pakai.. takde simpan2 punya

Izan April 1, 2009 at 5:25 PM  

da nak tempah baju raya... awalnya...
saya puasa pun tak ganti abis lagi. hahahahahahah

nizza-abira April 2, 2009 at 4:10 PM  

betul..betul..betul...
niza setuju sgt dgn cara ina.
Niza & somi jarang nak dpt sedondon sebab ni lah. Susah sgt nak bgtahu tema apa. Kita lak nak kene bertempah tp dia senang aje beli yg siap, cara tu lagi dia suka ;)