~ PC Fair 2009 ~

>> Monday, April 13, 2009

Ahad lepas ( semalam ) saya boring-boring duk umah layan diri baik saya enjoykan diri kan... so saya terfikir apa kata kalau aku gi PC Fair 2009... hihhi terus je aku bersiap-siap nak enjoykan diri... Hoooreeeyyyy.... kita mulakan....


welcome to PC Fair 2009....


Aksi berebut nak masuk PC Fair 2009.. masa ni tepat jam 11.00 pagi...


Ni lagi .. aksi naik tangga nak ke tingkat 3... Tak kuasa aku tau... apa aje yg nak direbutnya tuuuu


macam-maca adaaaa...


tapi rasanya harga sama je ngan kat luar.. takde bezanya pun... tak tahulah kot saya tak up to date ngan benda ni semua...


ni antara yang didamkan.. kiranya saya dah tgk semua colour yg ado.. nampaknya dalam list nanti nak tempek colour ni atau...



colour ni... ok tak uolls......

Hah ni plak uoll. anatara gadis-gadis cantik dan seksi yang ado disana.. untuk menarik minat orang singgah gamaknya... hikk..hikkss.... sekepingggg...




ni lagi...


ni lagi...



Antara barang yang sempat disembat... 2G harganya Rm 20.00.. bolehlah kan.. naak beri anak saudara... sekarang sekolah kan dah kena ada benda ni.. lain zaman saya dulu...


Ni plak untuk printer saya...Garganya RM 60.00


dan ni plak antara sampah sarap yg saya dapat disepanjang pameran tu...


dan ini juga.. they all ingat saya ada anak kot ekkk....last-last kuar beri kat anak org je lahhh

So itulah masa yg saya peruntukan dari jam 10.30 pagi hingga 2.00 petang.. lepas ni macam nak gi tengok wayang plak .. nak gi ke tak ekkk...

5 comments:

noniey April 13, 2009 at 1:37 PM  

budak2 sekolah pun dah kena pakai pen drive? advance betul dorang nih.. aku rasa aku ni time dah keje baru kenal pen drive ni.. huhuhuhu

++eden|essey++ April 13, 2009 at 2:30 PM  

smlm g KLCC gak..teringin gak nk singgah...tp tgk ramai woo, dgn bw sekecik tuh lg...x sanggup lah...

Faizah_Haris April 13, 2009 at 2:39 PM  

cantekkkk wooo kaler ijau tu...huhuhu

~ain April 13, 2009 at 3:45 PM  

meleleh tgk laptop ijau tu!!!

Erin Rashid April 14, 2009 at 6:20 AM  

pandainye ina bwk diri
spnjg che abe takde ni ek?
kalo saya, tatau la apa nk buat agaknye..
well..notebook dell pink ada tak?
hehhehe