~ Majlis Maulidul Rasul ~

>> Tuesday, April 7, 2009

Kebetulan minggu lepas hari sabtu taman saya ada menganjurkan Majlis Maulidul Rasul .. kiranya ni...hasil En Hubby and the gang lah kan... buat aktiviti untuk taman we all... so dengan berbangganya dia paksa saya hadir untuk memeriah dan meramaikan majlis.. Saya sebagai isterinya pun ala-ala Y.Bhg Datin Seri Rosmah Mansor hadir memeriahkannya... hikkk..hikkk...
nilah antara gambar-gambarnya...

Banner..


Kerusi untuk 350 tetamu.. masa ni sebelum acara bermula.. harus AJK melawat tempat kan..



Masa ni tgh berselawat nabi.. ramai uolss.. ingatkan mcm takde orang.. sekali datang .. hah ko amik.. ramai sgt... malu plak saya nak jadi fotographer.. almaklumlah.. kamera kecik..




Ini adalah antara sebahagian AJK penting.. En Hubby ku takde kat situ.. sebab jadi orang kuat penyambut tamu... yang kiri sekali baju putih tu ustaz yang memberi ceramah malam tu.. best giler wa ckp lu... kelakar habis.. dia kejer bank rakyat jalan tangsi.. tapi berpendidikan dari Universiti Al- Azhar... saya rekemen sesiapa yg nak panggil untuk ceramah agama panggilah dia.. memang kelazzzz... memula saya ingat nak dgr sekejap je ceramah ni tapi dok tercegat kat situ sampai habis.. sebab penangan ustaz ni..dia pandai tarik minat semua golongan .. yg budak-budak kecik biasanya dok berlari keliling padang bila dgr ceramah tapi bila dgr ustaz ni dok diam kat situ... hebat tak..


Antara menu yang disediakan

Hah.. nilah antara orang kuat majlis.. yg tengah tu.. cintaku... hikkkk


ini adalah menu popular.. satay kajang.. licin diserbuk dek orang...


6 comments:

ppb_ppkp April 7, 2009 at 9:24 AM  

amboi..tang satay tu xtahan tgk tu.....

ima shhs April 7, 2009 at 9:26 AM  

"Solla alaikallah hu ya aj nabi...."

Jgn lupa baca email hari nih k...;)

mama | sarah | syimir April 7, 2009 at 9:52 AM  

wahh meriahnya kak...
ter"lapar" plak nengok juadah makanan tuh..ihiks...

mama_Lieya April 7, 2009 at 10:20 AM  

wah bagus nyer....
seronok nyer kalau wat majlis cenggitew org ramai dtg n majlis berjln lancar

SyaNa April 7, 2009 at 1:01 PM  

tang food tu mmg meriah..
siap sate bagai..

baguih la org masih dtg ke majlis ilmu gini

CuTeMiUt78 April 7, 2009 at 1:04 PM  

wah.. bykknya satay...bestnya