~ Si Penyibuk ~

>> Friday, April 17, 2009

Kelmarin pelancaran keter proton baru si exora kan.. so kononnya En Hubby bawaklah aku gi tgk.. dengan harapan kot-kot aku berkenan..tapi hampeh.. rayuanmu kosong belakang sayang... hiihih..maap le yang.. honey tak berapa nak berkenan dengan mpv tu.. lagipun buat per seat byk2 kita kan berdua je... u turn balik lah perancangan asal ekk...


hah ni dari depan muka si exora ni...


hah ni plak montot dia.. kiranya tonggek gaklah si exora ni...


amoi..amboi...amboi.. tgk tu.. bukan main lagi akak tu...tapi yg aku tak kena sebab bonet dia kecik... dok angkut orang boleh aaarr.. aku plak jenis angkut barang dan beg byk... so lupaknlahhhh


ppsssttt.. sayang.... amacam ? ada kenan ker....


ceh... berlagak plak mamat ni...angan-anganlah plak... tapi not bad gaklah dengan harganya.. murah tu memang aar sebab siap ada GPS (MAP ) ada built in LCD TV kat tgh-tgh... spoiler belakang... leather seat...kira oklah kan.....

5 comments:

attyfir April 17, 2009 at 11:02 AM  

boleh ar..tahan..

Puteri Satu April 17, 2009 at 11:22 AM  

Papa Aqilah gi semalam...haram nak bawak aku sama...depan dia kureng lawa kan...tapi padanla dengan harganya...apapun wish lagi lawa kan....hiks...

Delimasari April 17, 2009 at 11:50 AM  

mmg pantas - cepatnye g tengok -
family besar leh le ........

~ain April 17, 2009 at 11:57 AM  

not bad la exora ni..
tapi boleh ke bawak laju sebab beban berat kan 7 seaters dengan cc1.6 aje..

tp, sape lagi nak sokong produk keluaran Malaysia kalau bukan kita..

Saya sokong aje.. Belinya idak leee.. :)

Joyah Sempoi April 17, 2009 at 8:48 PM  

not bad la...tp kalau kiter, lebih suker toyota wish..tgh kumpul duit nak beli nie...hehehe...