~ Jawab Tag ~

>> Friday, April 10, 2009

Tag kali nih dari mamamanja79.... Actually saya tak pernah pun di tag.. inilah kali pertama saya menjawabnya...layanjelah ekkkk....

Nama Timangan anda:
Banyak... ada yang Ina. family mertua panggil Na ..

Anda seorang yang:
Peramah, mudah mesra, kelakar, tekun bekerja dan serius bila bekerja,agak garang dan manja hehehehehe ( lebih kureng ekk kita mamamanja? )

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:
Semestinya Ibu saya ~ kerana dia yang melahirkan dan membesarkan saya seramai 14 orang tanpa jemu dan penuh kasih sayang.
En Hubby ~ Sebab dia sentiasa di sisi saya sewaktu saya menghadapi saat getir...
Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir ~ sebab belum ada di Malaysia ini yang mempunyai pemikiran sepertinya...

Lagu kesukaan anda:
Takde yang paling suka.. sebab semua lagu yg sedap didgr saya suka..melampau ekkk

Makanan kesukaan anda:
Semua suka ....janji tak pedas... tapi masakan biasa je.. yang pelik dan luar biasa minta ampun ya.. sbb lidah dan tekak kampung skittt.....

Warna kesukaan anda:
Hitam, coklat atau yang berkonsepkan earth....

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
~ purse
~ enpon
~ kunci umah

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
X ingat plak bila..tapi selalu menangis bila memikirkan cahayamata..

Tag 6 rakan anda:
Samalah aku... Memang aku lemah bab nak ngetag2 balik nih!
~ Ibuhani
~ ciklinn
~ izan
~ Joyahsempoi
~ Sz
~
Erin

5 comments:

Ibuhani April 10, 2009 at 8:25 AM  

PAGI2 DAH TAG KAK ANI.....eh...

Mamamanja April 10, 2009 at 11:04 AM  

bagus2... udah menjawab tag hehehe :)

Izan April 10, 2009 at 4:31 PM  

jgn sedih2 tau.. ceria2 kan hidup anda.. =)

saya da kene tag ni tp tak wat lg. heheheheh. nnt saya wat saya bgtau ok. =)

mama | sarah | syimir April 10, 2009 at 5:43 PM  

oo ini tagnya...nnt kalo "line clear" sy jawab ye kak...hhehehe

Erin Rashid April 11, 2009 at 5:58 AM  

alamak kene tag!
dpt kerja sekolah ni dari cik ina kite
okla...nnt saya buat ok
cek it out!