~Kursus Integriti punya citer~

>> Friday, April 24, 2009

Arrgg.... rindunye seharian tidak bersiaran yekkk... semalam balik dari kursus terus kuak lentang kat umah.. sampai opis nilah... terus ngarang N3 khas utk uolss... lagipun dah janjikan.. tak baik tidak menepati janji.. so layanjelah ekkk...


Actually tahun ni saya lum pergi satu kursus pun.. so bila ada offer Kursus Pengukuhan Integriti anjuran MICA saya pun cekup jelah.. sementara ada masa terluang kan..
Hah... nilah tempatnya.. Institut Penyiaran Dan Penerangan Tun Abd Razak (IPPTAR), Angkasapuri, Kuala Lumpur.


Sesudah subuh dah sampai.. En Hubby hantar.. pagi dia ada exam PTK so dia terus hantar saya.. walhal saya nak naik keter pun boleh tapi dia tak izinkan plak.. angin rajin plak dia nak jemput.. so lagi bagusssss....


Punyalah awal.. sampaikan pintu tak buka lagi uolls.. saya tiba sama ngan catering ... dahlah perut lapo ni.. terliur plak tgk kuih-kuih tu... dah kul 8.30 pagi tak bukak lagi pintu ni.. haram tul.. tulis kat surat kul 8.00 pendaftaran...




Nilah penceramah nyer.. nak amik dokek takleh plak.. so jadi paparazi plak nangkap jauh-jauh...Dari Suruhanjaya Pencegahan Rasuah En Abd Latif Osman... Ceramah dia uollss... nak habaq sikit ni.. mailah dekat-dekat... dekat lagi... nak habaq ni... punyalahhhhh... isshhh geram tul.... rasa nak menjerit je uollss... nak tahu nape?... tgk ni.....


nampak tak apa?



Ni lagi.....


Hihhihi.. ni lagilahhhhh...





Adussss.... ni lagi muka poyo.. tension giler.... ceramah dia uolls.. tak tahu ap.. tajuk dan isi ada tapi cara penyampaian dia.. adusss napelah ada orang cam ni lagi kat perkhidmatan awam.. sepatutnya dah pencen dah wehhhh... ada ker ceramah dia bayangkan sorang je dalam dewan tu... ckp ngadap sorang je mukanya.. suara plak ala-ala nak bisik atas katil gitu... eeee tak tahu nak ckp cam ner... buat ketupat plak aku pagi jumaat ni... takpelah mintak ampun ye en latif... teguran ikhlas dari saya ni... demi untuk kebaikan SPRM ... next time pihak penganjur.. sila dgr ni.. next time black list ini orang yeerkk...


sambung balik buat ketupat uollss.. pagi tu dahlah saya tak sarapan lagi.. ngantuk plak.. asal kata time break je kan.. terus saya blah.. saya bayangkan wahhh mesti kenyang dan hilang ngantuk kan.. ale......ale..... kuih 2 ketul dan air satu cawan.. aduhai.. kedokut betul penganjur ni.... tahulah saya nak diet tapi bukan hari nilahhhhh.. minggu depannnnnn.... tahu takkkk.. iisssshhhhhhkkkkkkkkkkkkkk......................


Tapi bila petang tu uollss celang mata saya semua .. sebab apa....sebab ... Puan Roziah ni dari IIM ni ceramah ni punyelahhh mavelessssss... memang saya puji betul..macam nilahhhh baru bagus...

So kesimpulannya... dapeklah saya sehari kursus untuk tahun ini....hihihihhii...........

3 comments:

SyaNa April 24, 2009 at 9:54 AM  

hahaha..sempat lg ko snap ye..
mmg buhsan kan kalo penceramah gitu..
mmg syiok sdiri jek tu

PuteriSatu April 24, 2009 at 10:29 AM  

oit...tak baik tul ko snap gambar orang yang tido tuh....sian orang-orang tuh...klu aku..mang aku saman ko snap gambar aku tido...! cis....

RaFFLeSiA MeRaH April 24, 2009 at 10:35 AM  

sib baik aku x giiiiii.....huhuhuhu....kalau x, mesti ko amik gambar aku tgh nganga boringgg.....