~ Di tinggalkan Kekasih Hati ~

>> Friday, April 10, 2009

Malam ni En Hubby nak bertolak ke Kelantan... Ada khemah kerja kat sana.. puas dia ajak saya tapi masalahnya dia balik hari isnin.. so cam ner nak ituttt... isnin kan kejer... memula ingatkan hari ahad.. teringin gak nak itutt.. tapi bila dia kata isnin terus padam niat nak ikut.. tinggallah saya keseorang melayan perasaan ekkk...

hahh..jgn nak takut-takutkan saya ekkk... insyaallah takde apanya....saya dah berani duk sorang.. lagi senang nak buat per kan... tapi harus gak aku akan gi umah akak aku kot... hikkk...hikkk..hikkk.....


Kul 8.30 En hubby bertolak dah.. dia kata pilot dia akan amik kat ofis kul 9.00.. adussss..camner ni.. rindu arrr.. baru 10 minit ditinggalkan... dah terasa.. selalu waktu-waktu cam ni.. tgk tv dalam bilik sambil peluk-peluk En Hubby.... la ni.. takde plak...

Adusss.. asyik ditinggalkan je... kejap saya tinggalkan En Hubby.. kejap En Hubby tinggalkan saya.... eeermmmm...


Ni muka budak nak gi outstation.. siap bergosok baju dia nak gi.. En Hubby saya ni kalau nak tahu bukan suka pakai baju berkedut seribu ni.. baju duk umah pun bergosok tau...


Hihihihi.. disebabkan isnin hari kejer so dia beri aku bawa keter satu lagi.. biar dia bawak keter kecik...hihhi caiyokkkkkk... Tq Sayangggg...

Bye sayang... bye..... sayanggggg... byeee.... banyak kali aku ckp kan.. masa ni hujan tengah lebat...


Ooooppppppssss.. lupa nak tunjukkan beg baju En Hubby... kecikkk je.. sebab semua baju yg dipakai dah digosok dan digantung je.... sabao jelahhhh....
So penutup citer keseroanganlah saya ekkkkk!!!!!!!

8 comments:

mama | sarah | syimir April 10, 2009 at 10:00 PM  

ala syiaannnya kak..meh dtg sini..hehehe...
psst: sy da jawab tag akak...:)

Izan April 10, 2009 at 10:04 PM  

la.. awat tak mintak cuti jer ari isnin tu. kalau saya konfirm saya ikut. keje ponteng la kan. heheheheh. nk kene tinggal umah sorang2 saya takut...

My Blog April 10, 2009 at 10:14 PM  

alah izan... baru lepas cuti lahhh... lagipun kejer tgh banyak.. pekerja berdedikasikan...

Mama sarah tq ekk jawab tag

Mamamanja April 10, 2009 at 10:21 PM  

oohoo... sayang isteri ditinggal2kan hehehe

ima shhs April 10, 2009 at 10:30 PM  

duk baik2 ekk.... jgn takut... kalo bosan leh chat ngan saya...heheheh....:p

sapiah hussien April 10, 2009 at 11:43 PM  

Pastikan grill pintu/tingkap dikunci dengan sempurna...

Erin Rashid April 11, 2009 at 5:55 AM  

kalo erin la
sure dh nangis
awal2 kawen dulu
syik kene tinggalkan jugak
slalu nangis!
huhuhu..ciwek la pulak!
well..syabas sbb berani tggl sdri
kalo erin, ohh..tidak!

~ujicham~ April 11, 2009 at 8:36 AM  

barulah merindu camtu.