~ Tugasan En Hubby di pagi Sabtu ~

>> Monday, April 20, 2009

Pagi sabtu lepas En Hubby bising membebel-membebel marahkan ikan dia dah byk mati... aquarium plak dah kotor sebab ikan DBKL dia pun dah mati gak.. selalunyer ikan tulah yang setia makan segala lumut yg ada di dinding aquarium dia katanya.... bila dah mati ..hah tau bising plak.... dia tak tahu selama ni isterinya nilah yg gosok dinding tu beri dia tak berkeladak kan... takde maknanya ikan DBKL tu nak jilat semua sudut lumut yg ado tu... tapi malas nak bertekak.. lantaklah sayang oooiii.. dbkl pun dbkl lah.......janji bahagia..


so pagi tu dia rajin plak mencuci bersih.. hah ni .....menonggeng ko...
menonggeng begitu teruk sekali?... hahhahha.. padan muka .....

Geram saya uoll dah dibeli semua peralatan mencuci.. haram nak dibuatnya... halus beno jari jemari dia nak buat.... nak kata orang bando tak gak.. duk paka terengganu tu asalnya... tapi apalah jenis nya satu kerja berat pun taknak dibuatnya...tapi kalau bab mengemas rumah.. no 1.. lain harammmm nak disentuhnya.. satu paku kat dinding pun takde yg diketuknya... ooopppsss berdosakah aku membebel sebegini rupanya.... ampun yang yang... ter emo plak.......hiksss..hikss..hikksss

kan.. cantik dan bersih tu....


Antara ikan-ikan yang ado...

2 comments:

shiemz April 20, 2009 at 8:50 AM  

heheeh..jaga tgn la nie..takut kaso yek..wekeke.... aku suka laki tgn lembut jerk... ghase nak gigit mcm tgn laki aku kaso gak tapi lagik kaso tgn aku... hehhehe

Izan April 20, 2009 at 5:59 PM  

saya pun suka akuarium... tp kat sini tak dak la plak. kalau time sedih2 tgk ikan berenag2 tu leh sejuakkan hati yang gundah gulana ini... =)