~ Menu Makan Malam ~

>> Wednesday, April 15, 2009

Perasan tak saya tak pernah buat N3 pasal masakan atau menu makan...
nak tahu nape?
hahhahahha.... sebenarnya saya jarang memasak...lallalalalalala.. ayat tak bersalah...yelah kan.. hidup berdua.. balik umah plak sampai dah malam.. so En Hubby kata baik makan siap-siap kat luar je.. lepas tu balik tinggal baca buku ke, majalah ke, tgk tv ke.... dah En Hubby kata gitu.. saya pun.. pucuk dicipta, ulam mendatanglahhhh....

So hari ni, dengan berbangganya saya nak war-warkan disini bahawasanya hari ni saya singgah kedai Aceh kat umah saya untuk memasak...tapi maaf ya.. lauk simple je... lauk orang sakit.. nape saya kata lauk orang sakit? sebab En Hubby suka kangkung dan cendawan masak air dan ikan goreng...aku pun suka memasaknya sebab tak susah aku nak menumis bagai kan.... sonanggggg acik...ngeh...ngeh..ngehhhh...


11 comments:

attyfir April 15, 2009 at 12:09 PM  

mana ade simple..banyak jugak tuh..
sedap-sedap lak tu..

kty pun selalu singgah kedai acheh jugak..

RaFFLeSiA MeRaH April 15, 2009 at 12:33 PM  

aku lak masak biasa cendawan tu ajer masak air, x penah lak aku campur ngan kangkung...huhuhu, dpt aku resepi baru dari ko...biasa kalau aku buat cendawan masak air, aku taruk daun kunyit...sodapppnyer, aku leh hirup gitu jer kuah ngan cendawan tu, x yah mkn ngan nasi pun takper.....ngeh ngeh ngeh....

Faizah_Haris April 15, 2009 at 1:14 PM  

laparrr plak tgk gamba masak2 ni...hehehe....

CuTeMiUt78 April 15, 2009 at 1:33 PM  

uish.. okey gak tu.. simple but sedap sebab ada ikan masin tu..

SyaNa April 15, 2009 at 1:36 PM  

sedap nye..bleh ratah2 jek sayur tu...

Mamamanja April 15, 2009 at 2:26 PM  

simple pun sodap

Ciklinn April 15, 2009 at 2:35 PM  

sedapnyer sutun itu..lama tak mkn sutun..alahai linn yg duk umah ni pun kdg mals masak tau.... hehehehe

Irfa April 15, 2009 at 3:23 PM  

masa berdua sblm ada anak dulu mcm tu gak,lebih suka makan kat luar..
tak berbaloi nak masak,buat penat jer.tp skrg kena masak gak..sekali sekala..bukan hari2 pun.

ai like sotong..

cikceriacorner April 15, 2009 at 5:08 PM  

akak..bestnye..kecur air liur ni tgk lauk tu....lauk favourite org sotong..bestnye..nak jugak..hehehe

Izan April 16, 2009 at 1:46 AM  

lauk org sakit pun sedap jer nampak.. =)

Erin Rashid April 16, 2009 at 4:34 AM  

eh..
ini pon lauk kegemaran saya
ikan tuh goreng panas2 mkn dgn sayur berkuah
mmg sodap beb!