~ Handphone ~

>> Wednesday, April 22, 2009

Assalamualaikum..

Ceh. wah.. muslimah ek pagi ni... tak pernah rasanya N3 ada saya beri salam...hihihi
Hari ni saya nak citer sikit pasal hp saya..nape ekk handphone saya? pasal.. h/p saya dah rosak.. tetiba dia boleh amik gambo sendiri.. berdecit..decit bunyi flash dia.. mcm ada antu plak dalam beg ni.. bila buka.. hah ko.. gambo golap dalam beg.. lepas tu bila orang call.. kadang-kadang ckp sorang-sorang sebab tetiba dah terpadam plak... haru tul.. so En Hubby sila amik perhatian ya.. birthday Honey nanti sila masukkan H/P dalam senarai barang-barang yang diperlukan... wakkakaka

Act saya sebenarnya tak pernah pakai hp mahal-mahal.. asal boleh hantar sms, jawab dan buat panggilan dah memadai dah... tapi kalau ada sesapa yg nak beri yg riban-riban tu dialu-alukan.. yo. tak...

kadang-kadang ada gak berangan takde ke duit dari langit nak turun ...
atau duit dalam guni tetiba ada dalam keter ke kan.. hihih mcm citer jutawan fakir plak.. kayolah acik ekk....

Tapi apapun saya tetap bersyukur.. syukur atas apa yg saya ada...wah sebak plak..ngeh...ngeh..ngeh..

4 comments:

mslvoe April 22, 2009 at 9:48 AM  

insyaALLAH ade bau2 dpt hp baru tu dear..

tq sudi singgah blog sha. nnt sha link u yea

mimi's mayonnaise April 22, 2009 at 10:11 AM  

Samalah kita.. my hanfon pulak suka habis battery, kadang2 charge pagi, petang dah kong. Pehtu cover kat bhgn battery pun dah tercabut..
Nie tgh survey yg baru nih..

Saya pon sllu berangan mcm tu gakss.. tetibe aje.. ade berkeping duit RM100 terjatuh kat tepi kereta.. huyooo.. time tu jugak saya gi shopping... ekekeke..

ima shhs April 22, 2009 at 12:39 PM  

sedih...sedih...hp kiter pun wat hal ler ari nih...huhuhu....

Ummi Nuhlan April 22, 2009 at 4:34 PM  

hihihihi..tu arr pasai..imah pon kenkadang sellau berangan..beshnya kalo jumpa duit dalam guni..tepi jalan...kayooo.kayooo