~ Selamat Hari Pekerja 2009 ~

>> Friday, May 1, 2009

Waahhh.. cuti lama 3 hari.. yehhh...yehhhh... hooooreeeyyyyyeeermmm nak gi mana ekkk.... alamak... masalah...masalah.... baru nak ikut En Hubby ke Kelantan ada Program Lawatan
My Mum plak nak datang dari Kg... cam ner niAdusssss... takleh ikutlah ni ekkk..confirmmm tak leh itutttt
takpelah... berkorban demi ibu ku... lagipun bulan mei ni kan Hari Ibu kanSo kalau dia dah datang umah aku takpelah aku bawalah dia jalan-jalan
eermm nak gi mana ekk...
gi Jalan TAR kot.. leh shopping baju raya...huhuhuhu... ayat nak perabih duit...


Yang penting... sebelum tu nak ucapkan
SELAMAT HARI PEKERJA"
sepada semua rakyat Malaysia...dan kepada ibu-ibu yg menjadi surirumah pun sekali yeeek.. sebab anda pun bekerja gak kan... basuh baju, kemas umah, hantar anak gi sekolah..
dengan ucapan... weh siap ucapan tuuuuu...
" bekerjalah dengan ikhlas... walaupun duit penting tetapi bekerjalah dengan penuh amanah, jujur dan berdedikasi...kerana duit yg kita terima itulah jadi darah daging kita, isteri kita, suami kita, anak-anak kita kan...so majunya negara bergantung kepada kita sebagai rakyat Malaysia"....
fulamak...... sadisssss.....caiyokkk......caiyokkk......

2 comments:

ppb_ppkp May 1, 2009 at 8:08 AM  

selamat hari pekerja buat akak gak..
imah bekerja di hari pekerja ni..hehehe
cuti dibekukan....

ppb_ppkp May 1, 2009 at 8:08 AM  

selamat hari pekerja buat akak gak..
imah bekerja di hari pekerja ni..hehehe
cuti dibekukan....