Berdebar-debar

>> Monday, May 18, 2009

Uollss ingat tak dalam N3 sebelum ni saya ada citer yang saya gi temuduga kenaikan pangkat di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) di Jalan Cenderasari, Kuala Lumpur... kalau uoollss nak tahu sepatutnya resultnya akan keluar pada 11 Mei 2009.. tapi entah apa silapnya result ditunda ke 22 Mei 2009 plak.... maknanya dalam minggu ni kan..... ikutkan hari jumaat.. tapi ada member yang gi gak temuduga tu kata sebelum jumaat akan keluar... adusss.. berdebar-debar plak rasa....

Sehingga kini saya lum dapat apa-apa petanda atau mimpi pun.... sebab kalau uoollss nak tahu.. setiap kali saya nak dapat berita gembira biasanya saya akan dapat mimpi berkenaan kepala saya.. rambut saya atau apa-apalah janji bab kepala ... huhuhuhu....

Nak tahu tak... sebelum ni... saya mimpi kepala saya penuh dengan tahi... last-last rupanya petanda saya dapat kejer... lepas tu saya mimpi rambut saya panjang... rupanya saya lulus exam ... mcm-mcm tau.. pernah gak saya mimpi kepala saya penuh dengan kelemumur, kutu, ulat... last-last dapat berita saya dapat Anugerah Khidmat Cemerlang.... kelakar kan...

Tapi takpelah... saya pun dah ada kejer tetap.... kalau dapat naik pangkat syukur... kalau takde rezeki..... saya bersyukur dengan apa yang saya ada... so... insyaalah uollss kalau ada berita gembira saya akan kongsi dengan uollss.. ok.....

9 comments:

Ibuhani May 18, 2009 at 12:26 PM  

good luck........

mama | sarah | syimir May 18, 2009 at 1:19 PM  

hehehe..
best plak siap dapat mimpi dl ye kak...pasni upgrade rambut rebonding ke beli/pakai tudung baru ke..hihihiih

Mrs LVoe May 18, 2009 at 1:35 PM  

insyaALLAH ade rezeki akak :-)

atty's May 18, 2009 at 2:32 PM  

kty doakan semoga berjaya..amin..
gud luck tau.

SyaNa May 18, 2009 at 4:38 PM  

ade rezeki tak kemana..
chaiyokkkk

Nadia Dzai May 18, 2009 at 5:57 PM  

amin, ade rezeki tue :D

ppb_ppkp May 18, 2009 at 6:09 PM  

akak..imah doakan semoga kejayaan menanti akak.amin

Joyah Sempoi May 18, 2009 at 10:56 PM  

insyaAllah, kalau dah tertulis itu rezeki kita..yg pastikita dah berusaha...sentiasa doa yang terbaik.....amin...

:. aYu .: May 19, 2009 at 1:44 PM  

semoga bjaya..hehe