Agenda minggu ni

>> Monday, May 18, 2009

minggu ni saya takde opis lagi.. bz ngan team building plak kat Pd... kalau nak ikutkan malas dah.. tapi bila dah memang keje kena cam tu so redha jelah... entah naper semenjak aku pindah pejabat ni aku kureng puas hati dengan kejer aku.. sungguh tidak puas... aku rasa idea aku, kejer aku sungguh terbatas... tapi nak buat cam ner kan.. dah jadi kuli.. memanglah takde siapa nak kongsi idea ke apa kan... tapi takpelah..... buatjelah seperti diarahkan... kena sedar diri kan jawatan kita apa.... huhuhuhuhuhu.........

4 comments:

Ummi Nuhlan May 18, 2009 at 8:47 AM  

akak..penatnya..xpe kak..janji bulan2 gaji masyukk..hiihi..imah selalu gak rasa mcm akak rasa..mcm xbeh sgt keje ni.tapi fikir2..asal gaji masuk dah la..ihihihih

Ibuhani May 18, 2009 at 8:49 AM  

sedih je bunyi nye....ade keje pun dah bagus yang oii...he3

@tune® May 18, 2009 at 10:05 AM  

jalan kan ke besh?

wawa May 18, 2009 at 10:45 AM  

mesti banyak info pasal tempat2 nak buat kem /team building sume kan...boleh mintak email tak? leh sembang lanjut rite?
Thank