~Syurga Kain~

>> Wednesday, May 6, 2009

Ni citer hari sabtu dan ahad yang lepas.... saya pernah beritahu kat uolss mak dari kg nak datang KL, En Hubby plak outstation ke Kelantan.. so walaupun En hubby takde saya bawak gaklah mak jalan-jalan sekitar KL ni.. tapi nama je sekitar Kl.. padahal Jln Tunku Abdul Rahman je uolls... mak memang suka gi sana.. kebetulan plak akak ipar nak cari kain dan tudung untuk berniaga... maklumlah kat muo tu fesyen-fesyen ni lambat sikit... dah tu mahal plak kan.. so saya tumpanglah sekaki.. kalau beli borong ni murah dah... setakat tudung ekin yang saya pakai dalam gambar saya lepas-lepas tu saya boleh dapat harga Rm 5.00 sehelai...

Bukan baju je they all borong.. kain utk buat baju pun dia borong gak.. saya pun tumpanglah utk cari baju basahan gi kerja..
Sekarang ni musin kain jenis krip.. memang lawo giler lah.. maaf ekk lupa plak nak amik gambo.. tak sempatlah uolll .. sibuk nak urus program integrasi tu... .. nantilah kalau ada masa nanti saya amik gambo ekk...
Ok.. kain krip tu kan uolls dia letak harganya RM 65-80 sepasang.. kalau beli satu atau dua kan.. paling rendah saya servey dia beri Rm 55.00 tapi.... disebabkan saya beli byk .. dia beri Rm 38.00 sepasang...suka sgt dapat kain tu.. dalam kepala dah terbayang nak buat baju design cam ner... huhuhuhuhuh..............


Mau pengsan woooo tgk kain-kain ni....



ni plak saje nak jaja gambo anak saudara aku.. Adam Harith namanya... amacam hencem tak....

11 comments:

leadleedeea May 6, 2009 at 8:54 AM  

adam harith mmg encewm...geram je nengok dia neh..hehehee

saveme_zero May 6, 2009 at 9:06 AM  

kain baju raya...tak cari lg ni..adehh.Jakel tgh sale ni..elok pegi.

Unknown May 6, 2009 at 9:19 AM  

wah lawanya kain.. mmg best soping kat jalan tar tu.. eh ila pon ingat nak g soping baju raya kt ctu gak la nanti..

Delimasari May 6, 2009 at 10:20 AM  

ready utk tempah bajuraya

Ayu Zan May 6, 2009 at 10:30 AM  

kt muo mmg lambat kak..ayu owg muo..hehe

*∽ IZAN ∽* May 6, 2009 at 1:00 PM  

amboiii.. shopping sakan nihhh! Err. tak nak bukan bisnes kain pasang kerr? hehehehe

CuTeMiUt78 May 6, 2009 at 4:00 PM  

wah... murahnya.. blh la belikan kita sehelai.. :D

cikceriacorner May 6, 2009 at 4:47 PM  

teruja tgk kain2 tu..heheh

Diarihatiku1976 May 6, 2009 at 7:54 PM  

huhuhu.. memang teruja... kalau nak kirim boleh gak tolong belikan... atau sesiapa dekat muo leh call akak ipar saya...

Ciklinn May 7, 2009 at 3:55 PM  

wah dah carikk ker? linn tak carik2 lagi nie.....karang silap2 takder lak org nak amikk tempahan huhuhuhuhu

Izan May 9, 2009 at 2:33 AM  

ya ampun... pagi td saya pergi masjid jamek mmg hampir gila dibuatnya.... kain disana sini... tudung pun murah2. tp tu la husband ada kat sblh kalau berhenti lama skit mula la dia nak bebel. tambah2 lak panas kat sini lg la dia tak tahan. hahahahahahahahah