Mood Merah

>> Monday, May 25, 2009

seyes aku ckp.. hari ni aku tahap gaban skit... mood yg panas... kalau nak beri contoh mcm citer kartun ultraman tu.. colour merah kat dada dah ngelip-ngelip dah.. tak tahulah sapa yg kena dengan aku hari ni... memang hari ni aku marah-marah-marah yg amat..... sori ekk kawan-kawan.. hari ni tak berapa nak betul sikit otak aku..... perasaan marah yang melampau... aku rasa nak gi serang je tapi bila difikir dah mutamad.. aku berfikir sejenak.... tapi yang jadi masalahnya nape aku? why? tell me why?

4 comments:

ppb_ppkp May 25, 2009 at 8:37 AM  

sabooorr akak.istigfar byk2,..

:. aYu .: May 25, 2009 at 9:14 AM  

sabar kak.....

SyaNa May 25, 2009 at 10:17 AM  

sabar ina..aku terbyg katun otomen plak..hiks ko ni..

MRS. K May 25, 2009 at 10:22 AM  

monday bluesss..