Citer petang jumaat

>> Friday, May 22, 2009

Errmm saya baru je balik dari PD.. letih sgt.. sebab maklumlah nama pun Kursus Team Building... so tentulah aktiviti byk sikit kan... letihnya bukan main... seronok kursus ni tapi yang tak seronoknya.. ada sesuatu telah berlaku disepanjang kursus... nak tahu apa yang berlaku tunggu ekkk... hari ni.. esok.. dan ahad.. penyakit malas dah datang... so nak gunakan waktu yg ado untuk berehat.... yang penting nantikan citer seram yang akan diwarkan...... tungguuuuuu.....

4 comments:

M@L@ May 22, 2009 at 4:55 PM  

pegi PD yer.. ada cite seram yer.. masa tu kat ner?? aper nama chalets tu..
saya pon penah kena kat Chalets Ilham Resort mmg seram..kalo igat balik...

Diarihatiku1976 May 22, 2009 at 5:01 PM  

hah.. ilham resort... aduss.. saya suka duk situ.. cantikkk... satu lagi kalau gi corus.. ada satu bilik tu kita akan hidu bau benda terbakar je... sepanjang hari...

SyaNa May 22, 2009 at 5:16 PM  

wahh ade cite seram nnt
takotttt

CuppyCakeMommy May 22, 2009 at 7:22 PM  

wahhh..syoknya team building..mesti ada yang panjant2 sume kan..dah lama tak pergi