Hari Gaji

>> Monday, May 25, 2009

Dalam pada aku mood merah ada gaklah ubat penyejuk aku.. nak tahu apa?
huhuhuhuhu..... hari ni gaji rupanya.... seyes aku memang lupa.... wah.. ayat mcm org kayo je ekkk... padahal hampehhhh... bulan ni byk plak aku kena bayo... maklumlah gaji ni aku budget nak buat sesuatu kat En Hubby kesayanganku.... mujurlah sayang nyer birthday awal bulan.... so sehingga kini aku masih tak tahu nak buat kezutan apa.... so kalau uolls leh bantu.... apa salahnya ekk.. nyumbang-nyumbang idea.....

5 comments:

Nadia Dzai May 25, 2009 at 2:20 PM  

Encik hubby suke ape eh? if my tunang itu sgt suke jam. so beli itu tiap taun pon dia sukeee :p

ez May 25, 2009 at 3:16 PM  

emmm..ehheheh..org xde ide la plak kak..kalo ajak g mkn2 pon bestkan..

PuteriSatu May 25, 2009 at 4:26 PM  

aku tengok entry lepas mintak idea..entry ni mintak idea...dah pening dah ko ye...huhuhu....

nak buat grand pening la..tengok aku... janji celebrate je... wekekek.... tak de pening pala...huhuhu

Mrs LVoe May 25, 2009 at 10:50 PM  

yeahhhhh esok sha dpt gaji :-0

Delimasari May 27, 2009 at 9:30 AM  

'jangan pening kepala'
apa susah masukan $$$$$ dlm akaun ASB hubby - mesti dia suka punya