PRA HONEYMOON

>> Saturday, May 30, 2009

Huhuhuhuhu.... hari ni aku akan ke Melaka.. aku nak bercoti bersama En Hubby... Honeymoon di Everlyn Hotel, Melaka...( betul ke spelling aku ni ) lantakkkkkk....kiranya ni pra honeymoon aku.... ceh wah...
takdelah.. sebenarnya.... kebetulan ada kenduri kahwin kawan En Hubby.. so aku pun gedik gosok En Hubby tido hotel... mujurlah dia nak dgr ckp bini dia ni...... camtulah sayang..... minggu depan kita bercoti lagi ekkk.... kan birthday sayangggg... kan..kan...kan....
So nantikan citer aku ekkk..... eermmm perasan ekk mcm ada plak yg sudi dgr citer aku ni...
lantakkkk.. sudi tak sudi aku nak citer gak... huhuhuhu

5 comments:

Gieyana May 30, 2009 at 9:46 AM  

wahhh bestnyer gi honeymoon2..enjoy yer!

CuTeMiUt78 May 30, 2009 at 10:05 AM  

wah.. g honeymoon ya.. seronoknya

Fara_Adura May 30, 2009 at 10:20 AM  

Waaahh..selamat berhoneymun eh.. sukenye..:)

Ummi Nuhlan May 30, 2009 at 7:32 PM  

wow...syioknya akak pi hanimun...selamat berhoneymoon..
semoga menjadi..ehem..ehem..
akak..pedulik hape ngan org..ni blog akak..nak tulis ape akak nyer suker..imah suker baca..eheheh

aRe_uDear June 2, 2009 at 3:39 PM  

huhuuu.. bestt2 g honeymoon tuh..