Keputusan Temuduga

>> Saturday, May 23, 2009

Dengan ini nak maklumkan bahawasanya saya GAGAL dalam temuduga yang saya hadiri di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam tempohari... so.. ayat standard ialah.. ada hikmah disebaliknya.... huhuhuhuhuhu.......................

7 comments:

MRS. K May 23, 2009 at 9:23 AM  

takpe.. cuba lagi next time ok!!
(ayat standard jugak..hehhee..)

CuppyCakeMommy May 23, 2009 at 12:19 PM  

so sorry to hear it babe..takpe cuba lagi next time k..i dulu 2x gak interbiu..both pun fail..lelama malas dah nak p..stick to my current job je..kalau ada rezeki tak kemana kan..

:. aYu .: May 23, 2009 at 12:47 PM  

xpe2..tamo kcewa ye kak..
mana tau ada rezeki lain
(ayat standary jugak..hihi)

umie May 23, 2009 at 6:22 PM  

takpe kak..rezeki ada di mana...boleh try lagi lepas ni...

leadleedeea May 23, 2009 at 6:26 PM  

akak...sabar yek..xde rezki akak kat situ kot, mana tau kat tmpat lain? kan?

ppb_ppkp May 23, 2009 at 10:27 PM  

xpe kak...cuba lagi..insyallah...ada rezki nanti.ada hikmah smua ni.

atty's May 24, 2009 at 8:45 PM  

kty pun dah byk kali torai tk berjaya..