~ Takde di Opis ~

>> Monday, May 4, 2009

Hari ni nak habaq kat uolls bahawasanya bermula 03 hingga 09 mei 2009 saya tidak ada di opis ya kawan-kawan.... sesungguhnya saya nak maklum bahawa saya terlibat dengan Program Integrasi Sabah dan Sarawak. Program ni adalah khas untuk staff-staff yang tidak pernah datang ke semenanjung Malaysia seumur hidup they all... cian kan... kalau difikir semula kan.. saya kira beruntung kerana semua ibu negari di Malaysia ni saya dah jejak kaki... walaupun ada gak bandar-bandar dan daerah-daerah kecil yang saya tidak pergi tetapi saya tetap bersyukur dengan apa yang saya perolehi...
ok..berbalik pada citer saya tadi... so pada 3 hb saya akan bawa mereka melawat sekitar Kl, Perak, johor dan Selangor... harap-harap they all puas hatilah dengan program yang telah saya aturkan.... huhuhu..... kalau tak puashati memang saya sakit hati giler... sebab saya telah korbankan masa cuti saya bersama mereka....kiranya saya ni sekarang "berkhidmat untuk negara" kan.....

So....Insyaallah, saya akan tulis N3 berkisar program ni dilain N3 ya.....oklah...tunnnnggguuuuu............layanzzzzzzzzzzzzz

7 comments:

cikceriacorner May 4, 2009 at 8:22 AM  

akak..bestnye..slmat berkhidmat utk negara..

Ummi Nuhlan May 4, 2009 at 8:23 AM  

seronoknya...dapat pi jenjalan...
selamat bertugas..mai la perlis

@tune® May 4, 2009 at 9:25 AM  

hihi...
kerja ke jenjalan?

leadleedeea May 4, 2009 at 9:56 AM  

syok laaa akak yek..kerja+jln2..hehe ...

*∽ IZAN ∽* May 4, 2009 at 12:59 PM  

waaa.. best nye makan angin free... elok-elok jalan yekkk

Mama Eqalicha May 5, 2009 at 3:34 PM  

Camat mjalankan tugas yeww!!

We'll wait 4 u ;)

nizza-abira May 5, 2009 at 4:44 PM  

Selamat Bertugas ye...!
Hope tak de peserta yg banyak songeh... Kalu ada, anta je mrk balik kg masing2 =P