2 Tahun abah pergi..

>> Monday, June 1, 2009

Semalam aku bercoti di Melaka.. Kebetulan ada kenduri kahwin member En Hubby so aku amik kesempatan untuk rehat dan bercuti di Everly Resort, Melaka. ( sorry ekk gambo tak dan nak amik)....
Seronok.. memanglah seronok.. nama pun bercuti kan.. tapi dalam seronok tu ada gak kesedihan... aku baru teringat 30 Mei adalah hari abah meninggal dunia.. so genap 2 tahun abah pergi meninggalkan kami... tetiba je aku sebak bila teringatkan abah... aku rasa berdosa sangat tarikh abah meninggal aku sibuk bercuti nak enjoykan diri.. sepatutnya pada hari tu aku duduk baca yassin untuk abah....
abah... ina minta ampun dan maaf... ina betul-betul lupa...
dan pada hari tu juga aku amik keputusan minggu depan aku cancel percutian aku demi abah... duit yg aku peruntukkan untuk bercuti lebih baik aku gunakan untuk kenduri abah... biar abah senyum dan gembira bila aku kirimkan ayat-ayat suci untuk dia... ( pepagi ni aku teremo plak.. takleh nak teruskan citer kisah abah.. sebab air mata dah menitis... pagi ni plak bz ngan sesi temuduga pegawai 48 ke 52... so aku stop dulu ekk.. insyaalah aku akan citer kisah abah ini dilain hati.... )

14 comments:

PuteriSatu June 1, 2009 at 9:14 AM  

alfatihah untuk abah ko....
ko kira bertuah...dapat merasa kasih sayang seorang ayah... aku ngan akak aku???? hanya mendengar orang lain bercerita kasih sayang seorang ayah...cedey....

ez June 1, 2009 at 9:23 AM  

al fatihah..

SyaNa June 1, 2009 at 9:41 AM  

al fatihah
elok la tu nk buat kenduri..

ima shhs June 1, 2009 at 9:49 AM  

al fatihah....

@e_da June 1, 2009 at 10:02 AM  

Alfatihah buat abah awak yer.. moga rohnya tenang di sana... aminnn

Ena June 1, 2009 at 10:12 AM  

sabar ye kak...
al-fatihah buat arwah abah akak...

en_me June 1, 2009 at 11:16 AM  

kasih ibu membawa kesyurga, kasih abah takdok tolok bandingnyerr.. alfatihah tok abah kamoo.. salamms

niza June 1, 2009 at 11:22 AM  

alfatihah tuk abah awk...semoga allahyarham berada di klgn org2 beriman...amin...

lea June 1, 2009 at 11:34 AM  

al fatihah buat abah kamu...

CINTAMANISZ Lite June 1, 2009 at 2:54 PM  

Salam;
Hmm..mmg betul..tanpa ibubapa..siapa lah kita di dunia ini.

CuTeMiUt78 June 1, 2009 at 3:20 PM  

alfatihah utk arwah.. semoga roh nya ditempatkan bersama2 ngan org yg beriman... amin

Precious June 2, 2009 at 9:15 AM  

Semoga rohnye dicucuri rahmat. Al Fatihah ..

.: Leen-Awie :. June 2, 2009 at 11:03 AM  

thanks datang to my blog..
al fatihah utk ur abah..

~Atie+Farid~ June 2, 2009 at 3:05 PM  

alfatihah tuk arwah abah kak ina...moga rohnya di cucuri rahmat & ditempatkan bersama orang2 yang beriman

aminnnn