Result En Hubby

>> Wednesday, June 17, 2009

Semalam result En hubby dah kuar... berdebar-debar hati aku nak tahu resultnya.... almaklumlah... subjek ni kali ke tiga dia amik.... mana tak berdebarnya kan... mau gugur jantung aku kalau tahu tak lulus lagi... bukan per ko.. sayang.. sebab ni paper last dia amik.. lepas ni project paper je .. pas tu grad dah...

So saat aku log in nak tahu resultnya memang aku berdebar-debar... last-last..... bila buka je syukur alhamdulillah............. lulus dengan jayanya ............ menjerit-jerit aku panggil nama dia beritahu dia lulus.......... wahhhhhhhhhh senyum sampai ke telinga ko.... memang aku syukur sesangat..... nampaknya aku kena tunaikanlah niat aku bernazar tempoh hari.... nak tau apa nazarnya.. tunggu ya... huhuhuhu

7 comments:

Ibuhani June 17, 2009 at 4:54 PM  

CONGRAT....akhirnye ye.........

Fara_Adura June 17, 2009 at 5:51 PM  

Wahh..mesti puas ati kan..da lulus..camtu ar keadaan bila nk tgk result..hehe

SyaNa June 17, 2009 at 7:04 PM  

tahniah kpd somi ko

mama wanie June 17, 2009 at 9:56 PM  

hi..salam singgah..
tahniah yerkk..
debarnyer cam kita yang amik exam kan kan kan..

mama dah clik adv nuffnang..jom klik kat blog mama pulak..

RaFFLeSiA MeRaH June 18, 2009 at 8:39 AM  

tahniah.....

Delimasari June 18, 2009 at 2:16 PM  

tahniah yerkkk

attyfir June 19, 2009 at 11:51 AM  

tahniah pd en.somi..