Kg En Hubby - part 1

>> Thursday, June 11, 2009

Subuh sepi'e aku dah bertolak... senang sikit kan... perjalanan jauh kan..... jalan pepagi time redup-redup ni best sikit... kalau dah mula panas... dengan hati-hati akan panas kot... tgklah ni.. muka orang seronok nak balik kg....... aku gaklah yg merana... tahan telinga jelahhhh.....



malam tadi adik ipar aku ada call .. dia tanya balik ke tak.. En Hubby aku kata balikkkkk... lama gaklah they all berbual.... siap beritahu bakal akak iparnya cantik... sabo jelah... aku nak tgk gaklah secantik mana cantiknya tu... tapi yg kelakar En Hubby kata awek tu kejer jual burger kat kg... lantaklah ko Man... janji bahagia....

ok.. perjalanan aku mengambil masa dalam 4 jam lebih je... maklumlah dah ada highway kan.. lagipun aku pesan kat En Hubby jangan bawak keter laju-laju.... kang aku sampai sana boring plak.. takde wat per.... huhuhu.. ayat derhaka....

So mcm biasa sampai sudah umah mertuaku... ayah mertua aku ada buka kedai depan umah.. itulah hasil pencarian dia..... opppsss lupa ........ayah mertua aku tu seorang peneroka.... kiranya En Hubby ku adalah anak peneroka FELDA......



hah ni plak ibu tiri en Hubby.. leh tahan pompuan ni... tahan per .. hanya aku dan family En Hubby jelah tahu... malas nak citer .. kang buatnya anak dia baca blog aku ni .... parahhhhh.....

Tapi untuk makluman semua .... En Hubby ada krisis ngan adik-adik tiri dia...... lantak aarrr... aku malas nak fikir.... aku baik je ngan semua orang.... kalau org nak kata aku..... pi lantak... yg penting aku tak ganggu they all....


oklah setakat ni je aku story... takleh lama-lama sebab kat sini line tenet takde... maklumlah dalam kebun kelapa sawit.............sambung esok ekkk........

0 comments: