balik Kg En hubby Di Terengganu

>> Wednesday, June 10, 2009

ok esok aku akan balik kg En hubby.. lama beno rasanya aku tak balik kg En hubby.. memang aku ckp terus terang aku jarang balik sana... korang pun tahu kan nape aku jarang balik sana.. sapa yg mengikuti citer aku dia tahulah kot nape....

So sebenarnya aku balik ni pun sebab adik dia nak bertunang... gedik... umur kecik lagi dah bertunang.. kejer pun tak tetap lagi... aaarrhhh malas nak membebel....kalau nak membebel memang lah byk.. tapi lantak aarrr.. pedulikan.... ckp abang dia tak nak dengar inikan ckp aku kan...

So oklah ekkk... nanti aku update story pasal dia... byyyyyyyyyyyyy

8 comments:

niza June 10, 2009 at 9:20 AM  

semoga selamat pergi n balik...take care!!

ez June 10, 2009 at 9:48 AM  

org bru blik ganu..best ganu kak..heheh..

atty's June 10, 2009 at 10:05 AM  

selamat balik kampung..

nURmALa mAZLan June 10, 2009 at 10:37 AM  

take care ye

HappyIrfa June 10, 2009 at 11:54 AM  

emm..sabar jelah.berlakon buat2 hepi.hehe,bukan lama sgt pun balik kg

:. aYu .: June 10, 2009 at 2:34 PM  

xsabr tggu next entry..

CINTAMANISZ Lite June 11, 2009 at 3:30 PM  

Hmm..tu mesti sempat shoppin dulu baru balik KL, kan? hehe..

CuTeMiUt78 June 13, 2009 at 11:40 AM  

ooohh...selamat pergi dan balik ya..