MAJLIS PERTUNANGAN ADIK EN HUBBY

>> Tuesday, June 16, 2009

Semua tahu kan.. sebab musabab aku balik kg adalah kerana adik En Hubby bertunang...so kalau nak tahu adik ipar aku yg lepas semua barang aku yg uruskan.. tapi yg ni hati aku mcm tertutup sikit nak offer diri.. bukan per... sebab aku malas... nanti perabis duit last2 tak berkenan.. taknak lah pisang berbuah 2 kali... dulu aku sakan berbelanja utk adik ipar.. last-last komplen kata tak sesuai.. tak lawo.. patut kalau dah orang beri terima jelah kan.... ni ada je mulut busuknya tu....so kali ni buat sendiri ekkk...


ok masa ni time sarung cincin.. aku tak bernafsu nak amik gambo.. walaupun kamera aku beribu rege.. 6 keping je aku ambik.. itupun mujur nak masuk blog.. kalau tak harammmm...



inilah bakal adik ipar aku... aku tgk biasa je rupanya.. takdelah kata cantik sgt mcm yg dikatanya... tinggi lampai orangnya... si penjual burger....



nilah rupanya barang-barang hantarannya.. biasa je.. lawolah dimatanya... buah tu plak.. aku yg kena letak... tahu plak dia nak suruh aku touch up.. tapi aku buat tak reti je.... aku letak-letak je sesuka hati aku...


hah ni pelamin comel untuk majlis bertunang tu.. lawo gak .. simple...

So itu sajelah yg dapat aku laporkan... gambo tak byk amik... takde nafsu... balik dari dari kenduri dia minta kamera aku nak tgk.. aku ckp aku tak byk amik... dia tanya nape tak amik.. aku kata malas nak jadi jurugambo.. malu... huhuhhuhu...


Oooppppppppppppsssssssssss sebelum terlupa... yang lain tak amik tapi yang ni ado... wajib......


Baik amik gambo aku byk-byk dari amik gambo umat tu kan... wakakakka....tak sayang mulut tul aku..

7 comments:

PuteriSatu June 16, 2009 at 8:52 AM  

Oh kamera ko rege beribu... mahal kamera ko.... rugi tak ambik gambar bebanyak....hiks...

atty's June 16, 2009 at 9:55 AM  

yg palin kelakor tu..si pnejual burger..
mmg jual burger ke keje nya ?

Zawiyah June 16, 2009 at 10:20 AM  

pernah gak mengalami episod mcm tu..terasa mcm apa je kita ni. tp sy lg best! masa rombongan meminang utk adik ipar..sekeping gambor pun i tak amik! tp bakal tunang tu bukan lah si penjual burger. mmg skrg majlis bertunang meriah siap ada pelamin bagai. duit gak tu. baik la kawin terus.

Delimasari June 16, 2009 at 11:23 AM  

kiranye bekerja juga le walau belakang tabir yerkkk
pelamin lawonye....

nURmALa mAZLan June 16, 2009 at 12:18 PM  

skang bertunang pon siap ada pelamin bagai kan??

Fara_Adura June 16, 2009 at 7:59 PM  

Hehehe..penjual beger ek..layankan aje kak..dalam donia neh macam2 orang ado kan..hati busuk, mulut puaka..keke, ayat da ala2 azwan ali.Seb fara xde adik ipar da..my hubby anak bongsu..haha

leadleedeea June 16, 2009 at 8:58 PM  

haha...gambo akak harusssss la kena amik kan...lantak diorang kak..muahaha~!