Kebizian Melanda..

>> Tuesday, June 9, 2009

Lately ni.. aku jarang masuk blog... sorrylah ya.. aku betul-betul bz... bukan per.. kursus yg aku handle ni walaupun jaraknya jauh-jauh tapi kena settlekan awal-awal sebab aku nak bercuti dan dia dekat dengan kursus yg lain.. so aku kena siapkan awal-awal... senang nanti kan....

blog aku memang merudun jatuh 2-3 minggu ni... sebab aku tak sempat nak update dan tak sempat nak jengah blog kawan-kawan... harus aku minta maff kat korang seme sebab korang kan peminat setia aku kan... kan..kan... ceh wah ayat perasan ekk...

So ..nantilah kalau aku ada masa terluang aku akan update walau sebaris ayat ekk... huhuhuhu


kiranya ini bukti nak menunjukkan yg aku bz lah kan...


Amacam.. betul tak aku cakap.. caya tak....

7 comments:

ALoNa CintamaniszLite June 9, 2009 at 2:32 PM  

Assalammualaikum..(tgh sebok2 pun kena jawab tau, hehe)

Amboi..seboknya.

Puteri Satu June 9, 2009 at 2:48 PM  

kak not kata ko sebok..tapi tengok blog... itula sebok ko.... wakakkaka... kak not kata tau.. bukan aku!

aRe_uDear June 9, 2009 at 2:50 PM  

huhuuu.. kalo dah tunjuk gambar tuh percaya2 bz giler tuh hahahaa

Unknown June 9, 2009 at 3:25 PM  

caye..caye.. hehe.. selamat membizikan diri la.... :D

Nurmala Mazlan June 9, 2009 at 3:47 PM  

huhu~
ni bz betul ni..
ahahahah~
selamat bekerja ye

attyfir June 9, 2009 at 6:47 PM  

tgk..pun tau bz..

Delimasari June 10, 2009 at 10:57 AM  

ok le tu kerja didahulukan...
w/pun bz blog ttp tengok!!!!!