Keguguran...

>> Friday, June 5, 2009

keguguran?????.............sapa????? bila???????? habis cam ner?????

Gempak je kan...... takdelah.. sebenarnya nak citer ngan uollss yang keguguran tu adalah rambut aku.... nak kata rambut panjang.. tak gak.. sebab bila aku gunting pendek dok gitu gak gugurnya.... ke rambut aku ni kasar dan berat kot.... kalau tak takkan lahhhhh......dah ada white hair plak kan........ huhuhuhuhuhu.........


17 comments:

ppb_ppkp June 5, 2009 at 6:22 PM  

akak..kita POCS memang rambut akan fufr gak skit2.

ppb_ppkp June 5, 2009 at 6:22 PM  

akak..kita POCS memang rambut akan fufr gak skit2.

Gieyana June 5, 2009 at 7:09 PM  

sbb pakai tudung sgt gak tue..berkuap kn..rambut sy pon sm gak..huhuhu

Ibuhani June 5, 2009 at 7:45 PM  

ingatkan ape yg keguguran......rambut je....

Zawiyah June 5, 2009 at 9:36 PM  

sy pun ada masalah yg sama. hari2 byk rambut gugur.

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) June 5, 2009 at 11:39 PM  

suspen jer kan tajuknyer tuh....
mama dulu masa baru pas pantang..rambut gugur giler2 punya..
sampai nampak kulit kepala...risau tok sah dok kira ler....
pas 2 3 bulan ok..tp nak OK tue..mau serabut tengok rambut bersepah2 kat lantai..kat bantal...

Fara_Adura June 5, 2009 at 11:55 PM  

Suspen aje..hehe..dulu pas lahirkn bb, mmg rambot selalu gugur..skng tidak lg..hehe

Zanna_MamaBatrice June 6, 2009 at 7:37 AM  

suspended betul lerr....
he he he

sama lah...
panjang ke pendek ke
tetap keguguran rambut nie...
pelik kna...

Diarihatiku1976 June 6, 2009 at 9:18 AM  

sesekali bikin gempak...tapi memang rambut saya ni byk sgt gugur.. kalau bangun dar tidur je mesti segenggam rambut gugur...

b a r | n e June 7, 2009 at 10:50 PM  

aisey, bikin suspen je :P

atty's June 8, 2009 at 9:40 AM  

mmg suspen..ingatkan keguguran apa lew..rupanya rambut..hhuhuhuuh..

Ena June 8, 2009 at 11:27 AM  

hishhhhh wat suspender jek tau... sabo jela :P

Delimasari June 8, 2009 at 11:49 AM  

rambut gugur citenya..
mmg gempaq

HappyIrfa June 8, 2009 at 12:15 PM  

huh..tajuk,gempak.
aku pun sama,sakan rambut gugur sekarang ni.nak sikat rambut pun ngeri..

~diAhOntHeblOg~ June 8, 2009 at 1:30 PM  

babe..try lumur limau nipis, and skali smngu lumur santan kt kepala..santan tu buat pekat2 xyah cmpur air..pastu letak kt fridge tmpt beku..bile nk pakai bru kuakan..best je rase..bau mmg kurang sedap cket la..tapi lepas letak dlm stgah jam..basuh ler ngn syampu kalo xnk bau..kuat rambut tau..try k..

ArELeEz June 8, 2009 at 4:01 PM  

wat suspen jer.. huu..

saveme_zero June 12, 2009 at 11:12 AM  

sbb tu la aku pototng rambut,skrg dah kurang skit gugur..legaaaaa