>> Tuesday, June 30, 2009

Errmm... mesti uollss tertanya-tanya kemana menghilangnya aku sejak kebelakangan ni kan?actually.. aku bukan menghilang gi jauh pun... ada.. ada dalam KL lagi.. cuma biasalah kan... aku ni kan seorang trainer... so mana nak duk opis ngadap PC... kejer aku asyik handle kursus... dan awal bulan jun yg lepas aku bz ngan kursus budak-budak lantikan baru di Jabatan aku... lepas tu sambung plak aku bz ngan Team Building aku tu kat PD... balik dari PD sambung plak Kursus Bahasa Inggeris yang akan dijalankan bermula 18 hingga 22 Julai 2009 nanti...

See!!!! bz ekk aku.. tul tak aku ckp... tul.. tau tak tipu.. siyesss...kalau uolls tak caya meh datang sini... leh tgk meja dan kusi aku yg kosong tak berpenghuni tu... huhuhuhuh.....

Dan satu lagi.. kebetulan plak.. 2-3 hari ni memang mood aku tak berapa nak betul sikit... kepala aku ligat berpusing.. mcm-mcm aku mikir ni... letih aar mikir.... tak mikir kena mikir... tapi aku memang dapat rasakan yang otak aku dah jammed... aku dapat rasakan aku tidak seperti dulu...

sampaikan bos aku leh tegur aku... adakah aku sakit @ demam .... camno tu....

Camnilah.... Lu fikirlah sendiri!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

mslvoe June 30, 2009 at 11:32 PM  

half a year ramai org bz kat opis :-(

Fara_Adura July 1, 2009 at 3:08 AM  

Hehehe..bz gle eh..orang penting katakan..keke

Diarihatiku1976 July 1, 2009 at 7:23 AM  

itulah pasal.. nak habiskan peruntukan yg ado... lepas ni nak puasa dan raya .. sure takde kejernyer...