Retak menanti Belah!!!!

>> Wednesday, July 1, 2009

Semalam memang hari yg paling tak best.. sebab seharian aku duk opis takleh nak buat kejer.. kepala ligat memikir... lepas tu balik umah plak.. mikir lagi.. last-last agaknya kepala asyik mikir je apa yg aku buat semuanya tak berapa nak sedar.. kiranya mcm separuh sedar gitu.. bahaya kan?..

Semua aku buat semalam semua tak kena... dan yg paling tak best sesuatu yg aku sayang telah retak menati belah... nak tahu per............. hah nilah dia


Close up sikit ekk...



Aku sayang sgt benda ni weh.. kiranya jam ni adalah hadiah birthday aku 3 tahun lepas... masa tu kan.. aku memang betul-betul nak jam ni... aku tak pernah pakai jam semahal ni... sungguhlah teruja bila En Hubby hadiah aku jam ni.. memamg surpriselah.. sebab aku ingat lagi.. dia beria-ia buat surprise masa nak hadiahkan pada aku... huhuhuhu....


Kalau tgk brand takdelah mahal sgt.. tapi mahallah pada aku kan... yg bagusnya semenjak aku pakai jam ni... lum pernah ganti bateri lagi tau.. sungguh menjimatkan kan... la ni bila dah retak cerminnya tu.. agak-agak leh tukar tak cermin tu...

sayang sioot.... siyes aku ckp.. memang aku sayang giler jam ni... camnerlah boleh aku hayal sgt sampai jatuh jam tu dari tangga atas ke bawah... iissshhh.. ina...ina...

11 comments:

cikceriacorner July 1, 2009 at 8:24 AM  

kak..da tiba masanya kan jam tu nak rosak..tp tahan btul jam tu da 3 thn...tp yg paling berharga org yg kita syg bg jam tu kan..hehehe

Unknown July 1, 2009 at 8:56 AM  

suspen jer tajuk tue... ala, g la kedai jam tukar cermin... benda yg kiter syg mang la...aku x ley nak tdo dibuatnya..heheh

cza July 1, 2009 at 10:05 AM  

hehe..mintak lah hubby belikan baru..lagi berbaloi..

Diarihatiku1976 July 1, 2009 at 10:58 AM  

TULAH.. KALAU YG BELI TU YG DISAYANGI MEMANGLAH RASA LAIN KAN..

attyfir July 1, 2009 at 12:00 PM  

nak kena beli yg baru le tu..

Puteri Satu July 1, 2009 at 1:23 PM  

ko mikir ape ek?????

Irfa July 1, 2009 at 2:44 PM  

ingat apelah tadi,takpe..kenen lagi ngan cik hubby

MuMMy 2 Haqq July 1, 2009 at 4:26 PM  

xpee..nti beli yg baru....:)

DaZzlingLilLy July 1, 2009 at 4:33 PM  

kalau sayang tukar cermin jer pon takper..sebab jam ni ada sentimental value

RaFFLeSiA MeRaH July 2, 2009 at 9:18 AM  

hayatnya dah sampai kotttt....nak kena tukar lain la tuuu...hiksss....

Delimasari July 2, 2009 at 10:25 AM  

tajuk mengerikan - mmg sayang bangat hadiah dari hubby erkkk - boleh tukar cermin baru