Kursus Bahasa Inggeris

>> Monday, July 20, 2009

Aahahahkss..... tgk tajuk kursus aku ni canggih tak.... mcm bagus je kan.. actually aku nak kongsi citer ngan korang lah... pasal kursus aku nilah... akukan urusetia... so they all belajar aku pun nyelitlah kan... aku pun kannya pandai sgt pun.. so dah alang-alang tu ngan aku skali blajo nyer...memang best aaarrr.. byk ilmu baru aku dapat...
so oklah jom layan gambo-gambo aku ekk....


ok kalau ko nak tahu ini adalah lecturer aku yg ngajo kursus tu.. namanya En Saiful.. power beb mamat ni... dia ni pemenang debat dunia dulu.. yg paling bangga satu-satu anak melayu yg menjuarainya... kalau uollss ada terbaca paper ke kan inilah orangnya... memang best.. cara penyampaian dia pun best.. mudah faham dan clear....En Saiful ni tgh cuti blaja.. tak lama lagi dapat PHD kat UPM...DR lah kan tak lama lagi....



hak ni plak.. adalah peserta-peserta kursus lahhh.... kalau uolss nak tahu mereka-mereka ni semua gred ada.. gred 11, 17, 22, 27, 32, 38, 41 dan yg tertinggi sekali 44... hahahh!!! pening tak tgk no byk tu... orang gomen tahulah kot gred per.. kalau swasta takde gred-gred kot... tapi aku suka bangat dengan group ni sbb walaupun berlainan gred they all sporting sgt... takde berlagak ke apa... yg pandai ajar yg tak pandai... yg tak pandai plak pelan-pelan pandai... wakakakakka... apalah aku ckp kan.....



oooppsss ada plak gambo aku beri taklimat kan... kelakar weh.. masa ni aku serius je... habis aku goreng dengan they all... aku katalah jaga disiplin, tepati masa, masuk awal sebelum penceramah masuk... aku katalah sebab sebelum-sebelum ni laporan jabatan terima dari penceramah peserta takde disiplin semua kan... tapi memang betul weh... seyes aku ckp... sebelum ni peserta buat bodoh je... memang tak 'pantual' langsung... lepas aku ckp semua tu alhamdulillah aku tgk adalah perubahan dengan kursus-kursus yg aku lead sebelum ni...kalo tak... sesak nafas aku...



lepas tu weh.. yg best aku ckp peraturan kursus tidak boleh meninggalkan kursus separuh jalan... ataupun sewaktu anda semua terpilih tidak boleh tolak.. once dah terima kursus kena pergi.. sebab anda semua boleh dikenakan tindakan tatarterib perkara 4 (a) dan perkara 4(i).. hihihi siap hafal weh peraturan pekeliling tatatertib.. jika anda semua telah diberi surat amaran bermakna rekod perkhidmatan anda telah dicemari... hahahahah.... padan muka.. tulah ingkar kan...

tgk muka peserta yg khusyuk dgr taklimat aku....ahahahakkkkss...



jgnlah marah aku weh... aku buat semua ni sebab aku sayangkan kerajaan.. membazir kalau dah bayar tetiba peserta tak datang... sayang duit kerajaan.. duit tulah nak bayar bonus aku nanti....so walau apa cara pun aku kena gak sedarkan mereka-mereka ini yg still tak sedar-sedar lagi....ugut pun ugutlahhh... demimu Malaysia.... oohh.. MALAYSIA...

"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA" yehhhhhhh!!!!!( semangat )

oklah u.. nanti sambung ekk... aku kebizian jap.. sambung esok tau... tunggu tau... ( ceh!!!! ada ke orang nak tunggu citer aku ni.. )

1 comments:

Ibuhani July 23, 2009 at 8:11 AM  

ade....kak ani tunggu!