Hari yg bengang

>> Friday, July 3, 2009

Eeee ... bosan tul hari ni...
hari ni ada budak baru lapor diri kat pejabat aku ni...
setakat lapor diri aku tak kisah.. yg aku kisah ialah 28 orang yg lapor diri tu junior2 aku... kiranya they all majoriti aku kenal... paling bosan ko bayangkan 28 orang tu datang jumpa aku sorang-sorang tanya nape aku tak dapat lepas temuduga hari tu...
memang bengang betul.... dia tak ingat kuasa allah ke apa ekk...
kalau dah takde rezeki cam ner... leh plak tanya aku nape tak dapat...
saje je nak jeleskan aku kot..
ajelah nak ke pang skali kang!!!!

2 comments:

ppb_ppkp July 4, 2009 at 7:05 PM  

kak..meh imah tolong tamporkan...toksah pedulik kata org. yang penting hepikan diri akak..chaiyokk

shiemz July 5, 2009 at 1:01 PM  

weh..interbiu ape?? derang tu lapor diri ape tu?