Kegembiraan En Hubby

>> Monday, July 6, 2009

Semalam aku dapat tahu result PTK En Hubby.. korang tahu apa dia PTK tu.. pernah dgr? bagi yg kejer gomen tahulah kan.. tapi yg keje swasta haram jadah tak tahukan.. sure...kan!!!!

PTK tu singkatan bagi nama Peperiksaan Tahap Kecekapan... dan alhamdulillah suami tercinta dapat Aras 4 kali ni... 2 kali dia amik dapat aras 3 so kali ni syukurlah dapat aras 4 dan bermakna dia layak untuk mendapat anjakan kenaikan gaji.....

dan yang paling bestkan... 2 rezeki dan berita sedap didgr yg dia dapat... satu dapat PTK aras 4 dan satu lagi dia lulus exam study dia untuk final exam.... huhuhuhu.. syukur alhamdulillah..

Memang inilah berita yg aku tunggu-tunggu selain daripada berita aku mengandung kan... tapi tuhan tu maha kuasa kan... dia beri yg ni.. dia tarik yg ni... tarik yg tu beri yg ni kan!!!!!! so redha jelah dengan ketentuan yg diperolehi.. sesungguhnya dia sedang mengatur yg terbaik untuk kita di atas sana....

Dan tika dan saat ini aku masih mengharap dan berusaha agar aku mendapat rezeki yg lebih besar lagi dan yg paling penting rezeki yg memang aku harap-harapkan.. amin...amin..amin...

11 comments:

shiemz July 6, 2009 at 10:11 AM  

tahniah..semoga tercapai apa yg dihajatkan..

Ibuhani July 6, 2009 at 10:20 AM  

amin...smoga tercapai smua impian

SyaNa July 6, 2009 at 10:53 AM  

tahniah..
ade hikmah sume yg terjdi kan
lepas ni Insya-Allah rezeki anak pulak ye
sama2 la kite berdoa

Delimasari July 6, 2009 at 11:12 AM  

tumpang gembira - tahniah..

nURmALa mAZLan July 6, 2009 at 12:15 PM  

oit...x baik tau cakap haram jadah kat pekerja swasta..ehehehe~ sajer jer..

biasa la tu.. Rezeki kan di tgn NYA.. jadi DIA je yg layak memberi dan menerima

CINTAMANISZ Lite July 6, 2009 at 12:42 PM  

Tahniah..rezeki tu..

Haizum July 6, 2009 at 1:01 PM  

'swasta haram jadah'....uhuk..

menusuk kalbu..tak baik tau...

ader je interview gomen...tak pernahnya dpt...so yg kerja gomen tu bersyukur la sgt dpt kerja gomen...sian kami..kene kerja swasta.....

niza July 6, 2009 at 1:02 PM  

tahniah pd hubby!!!

Mrs LVoe July 6, 2009 at 1:11 PM  

happy for u dear.. smoga tcapai salam impian :-) insyaALLAH

AQisH July 6, 2009 at 1:48 PM  

alhamdulillah rezeki..agaknye normallah kan kena amek exam byk kali baru bleh pas aras 4..somiku juga begitu..baru jer pas januari lepas ;-)

Anonymous July 30, 2009 at 12:09 PM  

Semalam aku dapat tahu result PTK En Hubby.. korang tahu apa dia PTK tu.. pernah dgr? bagi yg kejer gomen tahulah kan.. tapi yg keje swasta haram jadah tak tahukan.. sure...kan!!!!

sy keja swasta tapi x lah smpy xtau lgsg benda kejadah tu...
lenx tlglah jgn perkecilkan org smpy camtu yea..