Aktiviti Hari Ahad - En Hubby

>> Monday, July 6, 2009

Hari ni aku nak story skit pasal aktiviti aku laki bini menghabiskan cuti hujung minggu... lepas je makan-makan tetiba En Hubby ajak aku gi Tesco... dia kata nak cari barang..

En hubby : Honey .. jom gi Tesco..
Aku : tesco? nak cari per? kan semua barang dah beli.. lagipun time cam ni mesti Tesco penuh...
En Hubby : ala jomlah.. kan buat per pun.. ayang teringinkan sesuatu ler...

Aku: teringin per? ngidam ker?
En Hubby : ala ikut jelah....
Aku : oklah..oklah.. jom...

sampai je kat Tesco.. menonong je En hubby bawa aku gi tempat deretan jenis-jenis asam... pelik gak aku..

Aku : Yang nak beli per ni....
En hubby : adalah...
Aku :Ermmm



Dalam hati aku berkata-kata... hubby aku ni teringin makan per ekk... ngandung ke aku ni.. apasal plak dia yg ngidam nak makan asam... bukan biasanya bini ke yg ngidam makan asam.. adusssss.. confius ni....

10 comments:

niza July 6, 2009 at 1:01 PM  

haiyooo!!!saper peknen sebenarnyer nih...hehehe...

Mrs LVoe July 6, 2009 at 1:10 PM  

peknen ke dear?

IZAN July 6, 2009 at 1:11 PM  

jenggg! jenggg! Jengggggggggggg!!!!

RaFFLeSiA MeRaH July 6, 2009 at 1:13 PM  

ha sudah...camne ubat yg ko dah mkn tu pulak weiii....dah peod ke lum ko?

PuteriSatu July 6, 2009 at 1:13 PM  

waah...lawa baju din... pakai baju bunga-bunga....ahaks... laki aku... jangan harapla nak pakai baju bunga-bunga cam tu....

waa...peknenla tu! hiks...

AQisH July 6, 2009 at 1:44 PM  

wahhh..ada lah tuuu..kot² tempiasnyerr sudah adaaa ;-)

Softtouch [Hanim] July 6, 2009 at 2:28 PM  

tp kan ade je kes asben yg ngidan n muntah2 semua tau. Yg wife dia elok jer..xpelik pun. Cube pg cek, kot2 mmg dah ada isi ker..Kalu betul, alhamdulillah..Tahniah yer

Mamamanja July 6, 2009 at 3:00 PM  

dah ada kot...
jeng jeng jeng
mmg ada kes gitu
hubby yg ngidam bagai

lea July 7, 2009 at 8:42 AM  

baek akak g check ngan doktor cepat..
kot2 dah peknen..
ade je kan kes isteri ngandung
tapi suami yg ngidam..
hehe

Delimasari July 9, 2009 at 9:24 AM  

kelakar coretan ni.... ngidam