Kisah semalam

>> Thursday, July 2, 2009

semalam aku rasa lega sikit.. sebab sekurang-kurang aku dapat selesaikan satu masalah yg menimpa aku... Thanks pada Mama Aqilah.. sebab nasihatkan aku agar membuat sesuatu...
Bulan ni kiranya aku byk masalah skit... mcm-mcm menimpa aku... sebab tu aku buntu.. aku mikir je nak buat cam ner.. sebab tu aku amik keputusan aku malas mikir tapi aku nak bertindak.. bila mama aqilah suruh aku call terus aku call.. sebab kepala aku sakit nak mikir dah.. so aku amik keputusan baik aku bertindak sekarang...

Thanks sekali lagi mama....

9 comments:

Ummi Nuhlan July 2, 2009 at 9:21 AM  

akak..semoga tabah menghadapi setiap cabaran yang ada. chaiyokkk

Unknown July 2, 2009 at 9:25 AM  

sabau la... sembahyang istiharah itu jln yg terbaik..mengadu dgn Allah..insyaAllah hati akan lebih tenang...

Atie.Rashid July 2, 2009 at 9:49 AM  

samela mcm atie...bulan6 lps byk bende yg dtg serentak n menguji kesabaran atie...

hope akak tabah n kuat ye

Delimasari July 2, 2009 at 10:18 AM  

setiap ujian ade hikmah d sebaliknye. sabar ye dik

Nurmala Mazlan July 2, 2009 at 11:17 AM  

lor...
naper lak ni eh??
ketidakfahaman la..
ehehehe~

Puteri Satu July 2, 2009 at 11:38 AM  

dah setle kan? so....ceriakan diri ko..ok... aku tolong mana yang aku rasa aku leh tolong... klu aku tak leh tolong...aku dendiam jekla...ahaks...

watie July 3, 2009 at 8:30 AM  

salam..

semoga tabah menghadapi segala apa jua cabaran...

time kasih juga sudi singgah blog saya

re = kat cheneh tue umah pak mentua saya.. kat cheneh baru, Felda Neram 2 (kalau x salah ingatan saya hihihi)

m@m@yAyA July 3, 2009 at 8:49 AM  

Akak nti email kt zura address yer..Ada something nk post!!~
Tq

watie July 3, 2009 at 9:16 AM  

okey nanti saya link sama yer :)