Fesyen baju Kurung 2009

>> Thursday, July 30, 2009



Oklah.. tak lama lagi kan nak raya.. ceh... posa pun blum dah nak citer raya dah ekk.. aahahahkkk.. lantaklah... yg penting aku nak citer gak pasal baju raya...

Korang pasan tak.. sekarang ni trend orang pakai baju kurung moden yang lengannya bercekak tu.. alahhh... yang mcm lengan baju kemeja tu... pernah nampak tak....

takkan tak pernah kot... coz merata pegi sekarang... melambak jual yg dah siap...

Tapi aku taknaklah yg dah siap tu.. almaklumlah.. lagipun badan aku kan lain mcm skit.. so agak tidak selesalahhh kalau nak beli yg dah siap kan.. so hajat dihati aku naklah gi menempahnya... huhuhhu....

Kebetulan plak.. bulan ni semua majalah asyik tunjukkan gambo fesyen baju raya je kan.. so aku pun terpengaruhlah plak... masa tgh belek-belek majalah nona ni... aku tengok ada fesyen baju yg aku maksudkan.. impikan...idamkan itew... hiiikskksk..

Apa lagi.. terus zasssss.... aku snap..... hahahha.. cian mamak majalah tu .. aku tak beli... aku hanya amik gambar je.. wakakka... jahat kan aku...

kiranya aku dah congak-congak... cadang-cadang... tahun ni aku nak buat fesyen cam nilah...









tapi.........

Sesuai ke....

Padan ke.....

17 comments:

@e_da July 30, 2009 at 11:53 AM  

try je kak.. yg penting mencuba... hehehe bestnyerr dah nak buat baju raya...

delour July 30, 2009 at 12:15 PM  

hii akak..
ade gak terperasan style2 terbaru nih..
lum cuba lum tau ye x=D

nURmALa mAZLan July 30, 2009 at 12:25 PM  

ha..kita tau cam ne baju tu..
tp kan kak, ada lagi org nak amik tempahan skang nih?

wawanajwa July 30, 2009 at 12:43 PM  

yg pink atas tu cantikkkkkk!!!

aRe_uDear July 30, 2009 at 12:44 PM  

hahaaa.. taun nie baju raya ayu cekak kat tgn tue gak beli dah siap2 berkonan giler..kain die lak ala-ala lembut2 g2 x sure lak kain jenis ape.. tapi bile pkai selesa giler..

ArELeEz July 30, 2009 at 12:50 PM  

owhh.. tau2! mmg melambak2 baju jenis tu org jual. chentek gak! try la.. ;)

Ielaz July 30, 2009 at 1:01 PM  

fiuuwwiiittt..mesti akak semakin cute bila berfesyen di hari raya nanti..silap2 ada yg ngurat.... cantik kak, memang cantik...
yg baju kerawang2 yg atas tu cantik yg pink n blue

PuteriSatu July 30, 2009 at 1:14 PM  

baju gitu ek? aku pun nak buat gak aar...ahaks... nak lawan orang kat bawah ni ke weh..? ahaks...

RaFFLeSiA MeRaH July 30, 2009 at 2:43 PM  

silap2 ko turun bwh ni nanti pakai baju tu, aku pun x kenal ko...huhuhu....

ikan emas July 30, 2009 at 2:45 PM  

Posa dah ganti???

nurdaniella July 30, 2009 at 3:16 PM  

akak pun minat gak tengok baju2 yang bercekak kat pergelangan tangan tu.. kira tak yah la susah2 nak cover aurat kita bila angkat tangan, kann..

Delimasari July 30, 2009 at 4:47 PM  

cantik, berfesyen raya tahun ni

Signorina Syima July 30, 2009 at 5:16 PM  

kak, adaa lagi ke nak terima tempahan???

sy yg badan gempal ni pun selamba je pakai.. haha akak pakai je... janji kena ngn warna baju dan kulit... tak da hal la...

lily lotus July 30, 2009 at 5:42 PM  

cantik2lahhh...

alimaz July 31, 2009 at 10:23 AM  

salam...teringin nak buat baju gitu....tak bulih2 buat g....sibuk jer...tapi ada ka lagi org nak amik tempahan ni kak...

Farah July 31, 2009 at 11:38 AM  

semua fesyen2 tu cantek!

deeja August 4, 2009 at 1:08 PM  

salam...ziarah&kenalan....