Yang ni ke Yang ni...

>> Friday, July 24, 2009



Gini.. aku dh lama nak tanya uolss samada aku pakai cermin mata ke atau tak yg cun.. ahahhakkk..( ayat selenge )

kan per ko.... gini citernya... aku pasanlah.. bila aku gi mana-mana semua orang kata umur aku mcm berumur skit... padahal baru 3++++... tapi bila aku buka cermin mata semua kata aku 2+++ plak... see... sakit tak hati ko.. kalau benda tu terjadi kat korang...

Eeeeee..... takleh jadi ni.. nak guna contact lens balik ke tak ni.. tapi cam ner ekkk... aku dah takleh nak pakai contact lens dah.. mata aku berair....ke aku kena jumpa pakar... sure pakar pun tak beri aku guna contact lens kan.....

cam ner ekkk.....











7 comments:

nURmALa mAZLan July 24, 2009 at 5:01 PM  

ala kak...x kisah la kak nampak berumur ke tak kan
tp mesti la kita nak nampak muda
ye dok..ehehehe~

x pon sbb cermin mata tu kot kak..cuma try pakai cermin mata yg agak ranggi sket :P

PuteriSatu July 24, 2009 at 5:46 PM  

eeii...perasannya ko nyah...! ahaks..

Gieyana July 24, 2009 at 5:55 PM  

kesihatan mata tue penting kak..x kisah ar guna spec ker tak..sy pon kdg2 guna spec gak...asalkn jiwa kita muda sokmo..heeeeee

Aspalela July 24, 2009 at 5:56 PM  

betol kata Nurmala..cari spek yg nmpk ranggi la....yg sesuai dgn mata akak!...

mm..sya pon leh dikategorikan rabun..tp agak mls utk memakainya..melainkan sdg drive.

RaFFLeSiA MeRaH July 24, 2009 at 7:48 PM  

x leh wat aperrr...guna spek ajo lerrrr....daripada pakai contact lens mata ko sakittt....baik ler pakai jer spek tuuu....tul kata dorg, tukar spek patern lg rugged...wekekekeke....sure cam budak belasan tahun pehni....

Ielaz July 24, 2009 at 8:58 PM  

ambooiii akak..posing manja u...
apa kata pakai spek tp pilih bentuk spek yg boleh nmpk muda..hihihihi

ComotGurl July 24, 2009 at 10:42 PM  

Salam,

Ala, kak..

Kak pkai spek pun comel je..

Xde la nmpk berumur pun..

:)