I LOVE U

>> Wednesday, July 15, 2009



Malam tadi aku duk umah sorang,
sbb En Hubby kena gi Kepong ada meeting program dia akan datang.
Aku malas nak ikut so aku duk umahjelah melayan mata ni.
nak layan blog malas plak..
entah virus apa yg dtg tahan kemalasan aku tinggi plak
So aku layan astrojelah...
kebetulan plak astro semalam aku takleh nak layan sgt.
cam tak best je..
so tukar punya tukar punya tukar..
tetiba ada plak slot Datuk Dr Fadhilah Kamsah...ok gak kan..
topik yg best..

Kena ucapkan I love u pada pasangan 7 kali sehari...

Sebelum ni aku dgr kena peluk pasangan 7 kali sehari...huhuhu...
memacam kan...
kita ni kadang-kadang memacam nak buat supaya pasangan kita sayang kita, cinta kita, rindu kita.. tapi kan kalau tuhan nak duga tak kira apa dah ekkk...kata org bahagian masing-masing...
harap-harap dijauhkanlahhh....
sebab mcm kes aku ni.. risau yg amat.... nak kata ucap i Love 7 kali sehari aku rasa lebih...peluk 7 kali sehari pun aku rasa lebih... pendek kata aku cuba buat yg terbaik utk dia... sebab pada aku.. aku nak hidup dengan dia hingga akhir nyawa...tapi yelah kan.. kadang-kadang kalau dah ada pompuan yg lain semua tu tak guna ... alasan anak takde..eeermmm sedihkan...
Tapi setakat ni alhamdulillah belum lagi dia mcm tu...
ya allah ko jauhkanlah.. sesungguhnya aku mengharapkan suamiku ada disisiku hingga akhir nafasku...amin..

10 comments:

SyaNa July 15, 2009 at 9:20 AM  

kak, kite hanya berusaha..kalo pelok, ckp i love u 100 kali sehari pun kak, kalo da ati dorg tu ngarot kt benda len jd jugak..
lagi2 kite ni yg takde anak..kot anak plak jd alasan kan
tp alhamdullilah takde la lg benda gitu jd kan..
mintak dijauhkan

afiq July 15, 2009 at 9:23 AM  

ala..pasangan lom ade.. ucap kt dri sndrik kang org kate gile glamer plak..huahuahuahua

salam singgah*

aRe_uDear July 15, 2009 at 9:55 AM  

selalu gak sebut kat hubby ayat2 cinta tuh heheee...

RaFFLeSiA MeRaH July 15, 2009 at 10:22 AM  

entry lomantikkk ko pagi ni yer....huhuhu, insyallah...doa pun kena sentiasa berpanjangan okekk...

Softtouch [Hanim] July 15, 2009 at 10:24 AM  

mcm2 sbenarnya cara nak ikat psgn kita kan. ikat cara eloklah..tp pokok pangkalnya hati kan...biarlah psgn kita skrg ni smpai hujung nyawa kan

Nurmala Mazlan July 15, 2009 at 10:36 AM  

bst tau tgk ramcangan dato' fadzillah kamsah u
adeh!!! jgn arr cakap cam tu..
takut ni sbb kita ni x pregnant² lagi..
skang hubby leh la tahan..
esok lusa sapa tau??
wuaaaaaaaaa!!! ya allah!!! panjang kan lah jdoh kami ke akhir nyawa. AMIN~~~

Delimasari July 15, 2009 at 11:27 AM  

semuga berkekalan hingga habis nyawa... xpandai berkata2t I LAP U ni.

Puteri Satu July 15, 2009 at 12:16 PM  

amin....

*∽ IZAN ∽* July 15, 2009 at 3:19 PM  

ishh.... mintak2 dijauhkan
Jangan suka fikir yg bukan2.. penat hati & perasaan sendiri karang padahal pasangan kita tak pernah luak sedikit kasih pun kat kita.. think +ve!!

mslvoe July 15, 2009 at 11:20 PM  

insyaALLAH jodoh u & hubby panjang.. sama2 la kita bdoa pd ALLAH