Jumaat Yang Boring....

>> Friday, July 17, 2009

Tgk tajuk pun dah boring ekkk... actually minggu ni masa rehat yg panjang aku ni hanya membazirkan masa duk kat opis je melayan blog uollss.... bagus gak kan.. kalau tak... tak menyempat langsung nak singgah kat blog uolls... member-member ajak ronda-ronda aku malas sungguh.. kalau tak pantang diajak... sanggup je aku... maklumlah opis aku nikan kawasan yg strategik utk shopping... maju junction ada, Jalan TAR, semua house, sogo, pertama, semua ado.. sedia duit je...
Dah.. aku harinikan tak sihat maka hari ni hari rehat aku lahh.. mesti pelik En Hubby aku agaknya balik nanti.. kalau tak, ada je membimbit beg plastiklah... paper bag lah... hahahhaaa.... see.. hari ni aku berjaya tahan nafsu ekk.. hohohoho... mana tak berjaya.. tak sihat... kalau tak jgn harap... sampaikan kaum lelaki kat opis aku ni leh kata jumaat adalah hari wanita...kul 12.00 je mesti they all dah tanya nak gi mana... tak patut..tak patut...

7 comments:

CuppyCakeMommy July 17, 2009 at 2:50 PM  

dok rumah lagi boring..tak sabar nak back to work balik ni..seb baik ada baby..kalau tak lagi lagi lah boring

Mamamanja July 17, 2009 at 3:59 PM  

hari ni plak daku balik umah jenjeng beg jusco heheheh.
ikut kengkawan p cuci mata.. terpedaya cuci beg duit sekali huhuhu

ALoNa CintamaniszLite July 17, 2009 at 4:08 PM  

Hmm..kwn2 akak yg keje kat CIDB ngan kat KWSP pun cenggitu ler..selalu gi Sogo ler, Jalan TAR ler..hebat tul kn. Senang nak beli barang2 nak raya nanti ni..huhu.

Delimasari July 20, 2009 at 12:29 PM  

mmg shopping sakan le erkkk
udah ofis dok tgh2 bandar KUL

cikceriacorner July 20, 2009 at 3:17 PM  

kak..kalo boring..jom kita tdo..hehhe

leadleedeea July 20, 2009 at 9:23 PM  

bagus laaa akak berjaya tahan nafsu itu...sambut kempen jimat ke kak? eheheee...

*∽ IZAN ∽* July 21, 2009 at 12:43 PM  

Ofis dekat ngan TAR ? SOGO? Perrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bestttttttttt gilerrrr!!! Jeless jelesssssss!! hahahahaha