Taklimat PTK 2009

>> Wednesday, July 29, 2009


Actually pagi semalam aku diarahkan gi Taklimat Penambahbaikan Penilaian Tahap kecekapan (PTK) kat Angkasapuri, Kuala Lumpur...memula tu.. rasa mcm tak best je.. tapi bila aku fikir-fikir .. bagus gak kan.. sekurang-kurangnya ada gak topik aku nak citer ngan orang-orang gomen ni...

Taklimat tu diberi oleh Setiausaha Bahagian Pengurusan Sumber Manusia (PSM) Kementerian aku..

Adusss!! letih mak nyah... kalau mcm tulah penerangannya yg diberikan naik takut plak aku nak nak amik exam nanti.. susah bebeno aku rasa... senang citer kalau usia-usia mcm aku ni kira oklah kan... tapi alangkah malangnya kalau orang-orang dah berumur skit ni kan... cian they all... kalau aku nyer otak dah nak beku... inikan mereka-mereka ini... isshhsskkk..issshskkk....
nasib-nasib...

aku rasa mudah yg ni dari yang baru nak laksana ni... takpelahkan... apapun.. bukan mudah nak senang.... usaha ajelah...

4 comments:

gov servant July 29, 2009 at 10:37 AM  

Boleh terangkan sket takk.. i tak bkesempatak g Taklimat ni.. nak tau sgt yang baru punya mcmana..

bleh yer.. blog ker.. or just komen here..

tq for your help

Aslina July 29, 2009 at 11:17 AM  

huhu...saye yang masih study ni pun cam takut2 jek bile citer pasal ptk. langsung pikir 2-3 kali nak keje ngan gomen. osmet pun sampai meroyan la punye study ptk haritu...cam susah gile je...

leadleedeea July 29, 2009 at 11:31 AM  

PTK penambahbaikan...dasar baru ke kak? huhu~!

Diarihatiku1976 July 29, 2009 at 11:35 AM  

aa untuk penambahbaikkann... nak terangkan pun susah.. kalau free bukalah web site KPKK.gov.my... tapi katanya tak upload lagi.. sebab baru sesi taklimat semalam.. dalam minggu depan dia akan upload