Penyakit dah datang...

>> Friday, July 17, 2009



AAarrhhh!!! kalau dah tgk gambar ni agak-agaknya tahu tak tuan rumah tak sihat sekarang... tahu kot.. tapi takpelah tuan umah nak beritahu bahawasanya tuan umah tgh selsema sekarang.. adohai... sungguh menyiksakan... semalam tuan umah takleh tido... hari ni balik kejer nak ajak en hubby gi klinik..... sementara nak gi klinik ada tak petua-petua yg boleh digunakan untuk menghilangkan hidung tersumbat ni... biar cepat sikit cairnya tu... sonang skit... caaaaiiittt kotor betul ekkk... ahahahahhakkkkss...

4 comments:

SyaNa July 17, 2009 at 9:41 AM  

mmg musim selsema kot kan..
adoii seksa kan idung sumbat..mcm tak cukup lubang hidung je rse

niza July 17, 2009 at 10:55 AM  

semoga cpt sembuh...petua??ku xder petua...try sapu vicks...

Delimasari July 20, 2009 at 12:26 PM  

kena cepat jumpa doktor
takut lain je...

ikan emas July 20, 2009 at 1:39 PM  

Salam,
nk jenguk kat tuan rumah ni..
sakit ada isi ke?