kepala mengong...

>> Thursday, July 9, 2009

Dialog pagi ni semasa nak gosok baju En hubby....

Aku: yang hari ni hari per?
En Hubby ; Rabu

aku teruskan je gosok baju En hubby...

sampai kat Petronas masa nak isi minyak.. aku nampak org pakai baju batik.. aku tanya lagi En Hubby.. dia tetap kata hari Rabu...

sampai je opis.. masa nak naik lift aku terserempak dengan Datuk TKP aku... aku tgk Datuk pakai baju batik...aarrgg sudah confius ni.....

sampai kat opis aku masa nak punch card aku tgk member dah pakai baju batik gak.. terus aku buka mulut tanya hari ni hari per...they all kata Khamis.....

Adussss... napelah aku boleh lupa tarikh dah ni....mengong dah kepala aku ni....

Terus aku call En hubby beritahu hari ni hari khamis nape ayang kata Rabu plak...
( hihihihi.. nak salahkan en hubby plak ekk... padahal sediri pun tak ingat )

apalah.. hari pun dah lupa ekk....

14 comments:

Diarihatiku1976 July 9, 2009 at 8:19 AM  
This comment has been removed by the author.
Puteri Satu July 9, 2009 at 8:26 AM  

lor....Din tu pesal? mabuk kot....ahahahahah.... tapi kan aku baca entry ni aku lak jadi confius...padahal aku memang tahu ri ni hari khamis....ahaks...

Delimasari July 9, 2009 at 9:17 AM  

lupa hari plak yerkkk..
xpe - teruskan keje utk harini...

SyaNa July 9, 2009 at 9:19 AM  

ari khamis la yg sye paliiing ingat
sbb esk jumaat..lepas tu sabtu coti!!!!
kekeee

@}--niEra-- July 9, 2009 at 10:13 AM  

nira juga menantikan hari esok..jumaat..

Anonymous July 9, 2009 at 10:54 AM  

alamak...kalo xbc n3 akk sure cik epa igt arini pon rabu...hehehehe

leadleedeea July 9, 2009 at 11:01 AM  

halamak kak...bnyk makan duyan ke? weehehehehe~!!! kdg2 lead pon lupe hari jugak..hoho~!

Irfa July 9, 2009 at 11:45 AM  

malam ni malam jumaat,jgn lupa yer

Softtouch [Hanim] July 9, 2009 at 12:05 PM  

kalu sy..sy lupe tarikh..hari tu boleh igt lg...he he he

Nurmala Mazlan July 9, 2009 at 12:11 PM  

sama la ngan kita masa hari selasa aritu
hubby tanya kita hari apa
kita kata hari rabu
padahal hari selasa

attyfir July 9, 2009 at 4:03 PM  

wahahhahahha..abis ko pakai baju apa tuh..malam ni malam keliwon

ALoNa CintamaniszLite July 9, 2009 at 5:01 PM  

Jap aje dah Khamis kan? Esok Jumaat tentu ramai dah sonok pasal Sabtu Ahad coti!!! hehe

Unknown July 10, 2009 at 9:53 AM  

erk..konpius2..hehhe!! ;p

Unknown July 10, 2009 at 11:17 AM  

hahaha hubby pun sama lupa ari pe ek...