Urut Badan..

>> Sunday, March 1, 2009

Act hari ni sebenarnya saya seperti biasa menghabiskan sisa-sisa hujung minggu bersama hubby tersayang..hubby balik dari class terus saya ajak dia gi berurut.. Sebenarnya uolls dah 2 kali saya berurut dengan sorang makcik ni.. kiranya oklahkan.. memula tu kan..mak aii sakit badan mcm disiat-siat.. sebelum ni pernah gak gi urut tapi takdelah sakit mcm ni.. tapi bila difikirkan ini adalah satu usaha untuk mendapat zuriat.. saya tahankan juga... kiranya tahun 2009 saya akan pulun sampai ke titisan darah terakhir untuk mendapatkan baby. Jenuh dah menunggu 6 tahun dari tahun 2003 untuk merasai pengalaman menimang cahayamata sendiri... Macam-macam usikan, perli, kelaseran dan umpatan orang yang saya terima selama ini...

Mesti uolls kata nape tak pergi hospital kan? bukan saja hospital uollss.. habis usaha dah... puas badan dan benda-benda sulit ni ditonton oleh Dr. Malu jgn cakaplah.. dalam hati ni cuma tanamkan aku nak baby.. itu je... sebab tu apa saja kata dr aku ikut... ubat jgn ckplah.. pil, kapsul, air, jamu semua ditelan... badan pun dah mcm tong asyik kena inject hormon... masuk kejer baru semua orang tak kenal... betul ke si i** ni.. semua tak kenal... redha je kan... allah lebih tahu dari segalanya.. dia yang menyusun dan mengatur setiap apa yang berlaku kan... ( ceh ayat penyejuk hati)

So untuk itu tahun ini iaitu tahun 2009 saya akan berusaha.. berusaha.. dan terus berusaha sehingga berjaya... Doakan saya ya uolls...

4 comments:

Puteri Satu March 1, 2009 at 7:35 PM  

setiap masa...aku sentiasa doakan ko...dun give up my friends...rezeki ko tetap ada..cuma belum tiba masanya lagi... maybe tahun ni kot...mana tahu...kot kita leh saing peknen..ngeh-ngeh-ngeh...

Sre March 2, 2009 at 8:55 AM  

hiii.. mekacih sudi ziarah my blog.. anyway good luck with usaha nak dapat baby k.. doakan u cepat2 baby yg comel2...

RaFFLeSiA MeRaH March 2, 2009 at 3:57 PM  

disamping aku doakan utk aku, aku pun doakan sekali utk ko...insyallah, rezeki tiap org tu ader, cuma beza cepat n lambat ajer.....kita kena yakin dgn kekuasaan tuhan....

Diarihatiku1976 March 2, 2009 at 5:22 PM  

Thanks semua.. coz mendoakan saya...