Family Day KEMPEN 2009

>> Saturday, March 7, 2009

Seperti yang dijanjikan uolls ..saya tunaikan janji saya semalam untuk story berkenaan si t-shirt oren....hihihihi...

Sebenarnya saya telah diarah oleh bos saya untuk bertugas di FRIM, Kepong untuk Majlis Family Day KEMPEN 2009... Memanglah kiranya... saya ni menjadi Urusetia yang tanpa rela ok...Bukan apa.. sebab mak dan abang saya akan datang umah saya dari Johor untuk menghabiskan cuti maulidur rasul nanti.. Tapi apakan daya kan.. ini semua telah termaktup didalam SKT di dalam perenggan Tugas-tugas seperti yang diarahkan dari semasa ke semasa so saya ikutkan jelahhhhh...

Jam 6.30 pagi saya bertolak dari rumah.. maklumlahkan pendaftaran akan dibuka jam 7.00 pagi so sesudah subuh dah kena kuar.. ( macam nak gi kejer plak )
So uoll layan jelah gambar yang sempat saya ambil ni... zazzzz layan........


Masa ni aktiviti senamrobik dan poco-poco.. biasalah uolls acara wajib kan..

Ni plak antara artis-artis yang hadir.. ada ramai lagi uolls tapi tak sempat nak amik.. maklumlahkan..... URUSETIA...



Ni plak gambar hadiah-hadiah yang akan diberi untuk cabutan bertuah..hah yang paling menjadi idaman semua yang hadir adalah tu.....yang atas sekali tu... motor dahhhhh... Tapi.. memanglah saya ni bukan jenis yang bertuah untuk dapat apa-apa hadiah pun... motor tu jadi milik mamat ni plak.... adussss.. camno tu?


aaaaa mesti uolls nak tahu saya dapat apa kan....nilah yang saya dapat........

aikkkk mana gambonya ni........mana....mana......lahhhhhhh dah masuk perut dahhh....... nape masuk perut plak... sebab saya menang BISKUT dalam TIN dan AIR kotakkkkkk....
( tu yang malas nak amik pic tuuuu ) ngeh..ngeh....ngeh...

Habis settle semua dalam kul 1.30 petang saya angkat kaki...

3 comments:

Puteri Satu March 7, 2009 at 8:42 PM  

sape yg dapat motosikal tuh...orang kem ek????

Diarihatiku1976 March 8, 2009 at 9:26 AM  

aa puteri.. mamat Filem Negara yang dapat motor tu...

RaFFLeSiA MeRaH March 10, 2009 at 2:35 PM  

kalau aku pegi, kot2 dpt motor tu, ape aku nak buat yerk?? bwk motor pun x pandai, x kan nak sumbat masuk viva aku, ngeh ngeh ngeh, kena jemput laki aku la yerk tolong amik motor...hiksss.....