>> Monday, March 30, 2009

Pengumuman!!!!!!!

Adalah dimaklumkan bahawa percutian saya ke Port Dickson ditunda ke satu tarikh yang akan ditentukan kelak.

Hikkk..hikkkss.hikkkss.. mcm bagus je kan...

Uoolss nak tahu nape ditunda?
Sebab hari tu kan saya dah beritahu yg En Hubby dijangkiti virus batuk, selsema, deman dan sakit mata...lepas tu nyangkit plak kat saya... tapi saya taklah seteruk En Hubby.. saya just kepala pening je... tapi pening dia mcm ada darah tinggi plak.. tangkap kat tengkuk tu... so we all amik keputusan cancle je honeymoon ni...waaaaaaaa.. sayangggg .. nanti kalau dah elok kita gi ekkkk......

6 comments:

ima shhs March 30, 2009 at 8:20 AM  

Kak Lin, sblum kongsi citer... nak tau rr dah brapa lama akak kawin ??

m@m@yAyA March 30, 2009 at 8:24 AM  

ciannyer sis..jgn lupa mkn ubt..
zura pown dh kna virus batuk dn selsema tue..huhu

SyaNa March 30, 2009 at 9:02 AM  

takpe nnt da sehat hanimun beria ok..
makan ubat :D

RaFFLeSiA MeRaH March 30, 2009 at 12:47 PM  

sian ko...takperla...pegi pegi pun wat aper badan x sihat ye dok...byk lagi masa ko leh pegi....resort tu pun x kan lari kemaner...hikss....

CuTeMiUt78 March 30, 2009 at 3:59 PM  

alahai kesian dia.. takpe la.. nnti klu dah sihat.. blh g ya

noniey March 30, 2009 at 10:40 PM  

salam singgah kembali.. n salam kenal tuan tanah..

cancel honeymoon? ala sedihnya..takpe, consider honeymoon kat umah je lah..huhuhuhu